INTERIA.PL S.A. po raz pierwszy w swojej historii osiągnęła kwartalny zysk netto. Jak wynika z raportu bieżącego opublikowanego przez spółkę, w pierwszym kwartale br. dodatni wynik finansowy na poziomie netto wyniósł 110 tys. zł, co – w porównaniu do straty w pierwszym kwartale roku ubiegłego (-746 tys. zł) – oznacza wzrost o 856 tys. zł.
– Wyniki INTERIA.PL za pierwszy kwartał, który zwykle jest gorszy dla rynku reklamowego, potwierdzają pozytywne tendencje wzrostu przychodów spółki i poprawy jej wyniku finansowego – powiedział Jacek Pasławski, Prezes Zarządu. – Sprawiają też, że jak najbardziej realne są wcześniejsze deklaracje Zarządu, dotyczące osiągnięcia przez spółkę pozytywnego wyniku finansowego netto w skali całego roku – dodał.
Jeszcze większa, niż wynika to z poziomu zysku netto, jest rzeczywista efektywność działalności operacyjnej spółki, po uwzględnieniu kosztów amortyzacji obciążającej wynik finansowy a wynikającej ze znacznych nakładów inwestycyjnych związanych z intensywnym rozwojem działalności,. Wskaźnik 4444EBITDA, obliczany jako zysk operacyjny plus amortyzacja, za I kwartał br. wyniósł 1 132 tys. zł, co w porównaniu do I kwartału roku ubiegłego (255 tys. zł), oznacza wzrost o 344%. Wynik na poziomie EBITDA jest także większy o ponad 85% od osiągniętego w kwartale poprzedzającym.
Przychody portalu ze sprzedaży w I kwartale 2005 r. wyniosły 6 939 tys. zł, co w porównaniu z wynikiem za I kwartał roku poprzedniego (4 858 tys. zł) oznacza wzrost o 42,8%. Potwierdza to utrzymanie przez INTERIA.PL silnej pozycji na dynamicznie rosnącym rynku internetowym.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.