Szkolenia, kursy dokształcające, poradniki – edukacja przez internet to nie tylko znak czasu: to również poważny biznes. Swój pomysł ma serwis InterKursy.pl, który nacisk kładzie na program partnerski. Zapraszamy do naszej recenzji!
Głównym celem InterKursy.pl jest edukować z wykorzystaniem nowych technologii i środków przekazu. Bez znaczenia ma czas, miejsce zamieszkania. Każdy internauta może skorzystać z możliwości platformy InterKursy.pl i oferowanych tutaj produktów – czytamy na stronach serwisu.
Projekt tworzony jest przez dwie osoby w ramach spółki TLM IT. Powstał jako próba przeniesienia na polski rynek rozwiązań sprawdzonych w USA. Serwis wystartował z początkiem października ubiegłego roku (od września trwały testy platformy). O projekcie rozmawialiśmy z jego twórcą, Pawłem Danielewskim.
InterKursy.pl ma być platformą edukacyjną oferującą materiały, poradniki, kursy szkoleniowe w formie wideo, audio oraz tekstowej. Łączyć chce trzy grupy odbiorców:
- kursantów – osoby korzystające z kursów;
- autorów – osoby tworzące produkty;
- partnerów – osoby polecające produkty.
Kursanci mogą korzystać z materiałów za pomocą panelu administracyjnego. Posiadają dostęp do treści w formie audio i wideo oraz lekcji e-mailowych.
Autorzy uzupełniają bazę kursów, umieszczając na serwerze własne materiały poprzez panel administracyjny i ustalając cenę za dostęp do swoich poradników. Mają również dostęp do takich funkcji jak: raportowanie sprzedaży, wypłat, dodawanie multimediów.
Partnerzy to uczestnicy programu partnerskiego, którzy na własnych stronach internetowych mogą zamieszczać specjalne odnośniki. Od zakupów, które za ich pośrednictwem zostaną dokonane przez internautów naliczana jest prowizja na koncie partnera. Po zgromadzeniu kwoty minimalnej można ją wypłacić na wskazane konto bankowe.
Pięć najbardziej popularnych obecnie kursów to:
- Jak zdobyć 1000 fanów na Facebooku w 10 dni albo krócej?
- Jak wypromować portal internetowy, bloga lub firmę na Facebooku i dotrzeć do około 3 milionów klientów?
- 521 gotowe ebooki do wykorzystania!
- Sekret Automatycznego Marketingu Na Allegro
- 7 bezwzględnie najskuteczniejszych praw internetowej perswazji
Dostępne kursy widoczne są w katalogu podzielonym na kategorie (e-biznes, praca, zdrowa żywność itp.).
Opisywany projekt ma wyróżniać się na tle konkurencji m.in. prostotą obsługi oraz dostępnością darmowych szkoleń. Równie ważna ma być współpraca z serwisami wspierającymi takimi jak benefiter.pl.
Twórcy InterKursy.pl chcą zarabiać dzięki pośrednictwu w sprzedaży produktów (6 proc. prowizji od transakcji) oraz na reklamie wyświetlanej na podstronach serwisu. Autorzy będą mogli również odpłatnie wyróżniać swoje kursy w katalogu. Obecnie projekt ma 1300 zarejestrowanych użytkowników; do końca br. ma ich być 10 tys. Od początku działania serwisu sprzedano kursy o wartości ponad 31 tys. zł. Średnie wynagrodzenie autora to 1065 zł, a partnera – 449 zł.
W przyszłości pojawić ma się importer danych z eakademia.pl oraz darmowy kurs dla partnerów, którzy do końca maja uzyskać mają dostęp do 20 narzędzi takich jak widżety na ich strony. Ulepszona ma również zostać komunikacja na linii autor-partner poprzez możliwość tworzenia mini-list mailingowych, dzięki którym zapisać będzie można się np. na wszystkie kurs danego autora i uzyskiwać od niego dodatkowe informacje.
InterKursy.pl poszukuje również partnerów. Mogą to być firmy pośredniczące w sprzedaży kursów online lub finansujące działania marketingowe serwisu – inwestorzy mogą liczyć na udziały w spółce prowadzącej InterKursy.pl.
To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.