Internauci jadą na narty

Opublikowano: 30 stycznia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Ostatnie opady śniegu oraz trwające ferie spowodowały duże zainteresowanie wyjazdami narciarskimi. Jak informuje Gruper.pl sprzedaż kuponów oferujących zimowe wyjazdy wzrosła dziewięciokrotnie w porównaniu do zeszłego roku.

Serwisy zakupów grupowych są w okresie wzmożonego zainteresowania kuponami związanymi z zimowymi wyjazdami.

Internauci jadą na narty 1To będzie kolejny dobry sezon sprzedaży ofert turystycznych przez Grupera – mówi Tomasz Dalach, współzałożyciel i członek zarządu Gruper.pl. – Koniec 2011 roku to przede wszystkim zainteresowanie propozycjami sylwestrowymi, teraz obserwujemy intensywny wzrost sprzedaży ofert typowo kojarzonych z feriami – krajowych i zagranicznych wyjazdów narciarskich oraz skierowanych do rodziców z dziećmi, a także skipassów i sprzętu narciarskiego.

Co istotne serwisy zakupów grupowych, oferując zniżki sięgające czasami do 60% stały się alternatywą w stosunku do tradycyjnych ofert last minute.

Przykładowe propozycje zimowych wyjazdów z oferty Grupera to: 360 zł za kupon o wartości 860 zł na „Zimowy Pakiet SPA dla dwojga” w Hotelu Millenium Wellness & SPA w Bochni (sprzedaż zakończona z wynikiem 500 kuponów), czy 669 zł zamiast 1340 zł za tygodniowy pobyt (6 noclegów) dla 1 osoby z wyżywieniem oraz pakietem zabiegów leczniczych w ośrodku w Rabce-Zdroju. Hitem tej zimy są vouchery na karnety uprawniające do korzystania z wyciągów narciarskich.

Hanna LaskowskaInternauci jadą na narty

Podziel się!

O autorze

hania