Od dwóch lat w serwisie turystycznym Wakacje.pl pojawiają się co miesiąc nowe tematy w bloku „Ankiety”.
Z ostatnio przeprowadzonych ankiet wynika, że największą motywacją zakupu wycieczki jest niska cena (44%). Zupełnie nie motywująca okazała się nagroda do wygrania (1%).
I przy wyborze kierują się również ciekawym regionem oraz potrzebą odpoczynku. W 2000 roku 49%Internautów było na wakacjach za granicą, 26% w Polsce, 25 % nie było nigdzie.
Natomiast w 2001 roku 60 % ankietowanych wybrało się na wakacje za granicę, w Polsce spędziło go 27 %, nie było nigdzie 3%. Polscy turyści na wyjeździe nocują najchętniej w prywatnych kwaterach (54%) oraz na campingach (31%). Rzadziej wybierają hotele i motele.
Na wakacje większość z nich wybiera się własnym samochodem – 49%. Z transportu biur podróży korzysta 39%, czasami wykorzystują inną formę lokomocji. Święta Bożego Narodzenia oraz Sylwestra Czytelnicy głównie spędzają w domu, tylko od 16 do 25 % z nich wyjeżdża za granicę.
Ankietowani swoje wakacje planują przede wszystkim w czerwcu, znikoma ich część kilka miesięcy wcześniej. Jednego roku wyjeżdżą za granicę ponad trzy razy (26%) oraz dwa razy (20%), wcale nie było (19%). Na narty najczęściej wybierają się do Słowenii, Czech oraz w Alpy.
Z mniejszym entuzjazmem są wybierane polskie góry. Urlopy są spędzane przede wszystkim w Polsce, Chorwacji oraz Grecji. Ankietowani ofert turystycznych szukają w Internecie (49%) oraz w biurach podróży 20%. Czasami korzystają z plakatów, prasy, a najrzadziej wybierają oferty z ulotek i z targów turystycznych ( odwiedza je, aż 53%).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.