Podczas konferencji branży internetowej „Internet 2k7” zostały przyznane nagrody dla Firmy i Człowieka Roku. Firmą Roku 2006 został portal Onet.pl.
Onet.pl został nagrodzony „w uznaniu za szybkie dostosowywanie się do zmian zachodzących na e-rynku oraz utrzymanie pozycji lidera”.
Ta nagroda jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ została przyznana przez ludzi z branży. Dla nas rok 2006 był bardzo owocny – powstało wiele nowych i ciekawych projektów: uruchomiliśmy między innymi OnetLajt, mobilną wersję portalu na komórki, która szybko znalazła naśladowców. Poszerzyliśmy także platformę multimedialną, telekomunikacyjną i społecznościową portalu. Pozycja lidera wśród portali jest niezwykle prestiżowa, a utrzymanie jej mobilizuje nas do nieustannego rozwoju. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona – mówi Paweł Leżański, członek zarządu Grupy Onet.pl SA.
W ciągu ostatniego roku Onet.pl wprowadził jako pierwszy w Polsce reklamę Pay-Per-Call oraz reklamę rozliczaną w modelu na czas. Był także pionierem jeśli chodzi o przygotowanie specjalnej wersji portalu dla urządzeń przenośnych. Firma uważnie śledzi rynek i dokonuje akwizycji małych podmiotów, tak stało się z serwisami Blog.pl oraz FKN.pl. Równocześnie utrzymuje współpracę ze znanymi graczami europejskimi jak Skype czy Moneybookers. Onet.pl ma również wiodącą pozycję na rynku multimediów online, między innymi poprzez sprzedaż odcinków popularnych seriali telewizji TVN czy transmisji meczów Ligi Mistrzów. Ciągłe dopasowanie się do dynamicznie zmieniającego się rynku oraz wykorzystanie konwergencji w ramach ITI, pozwoliło Onetowi pozostać liderem wśród polskich portali – mówi Michał Kreczmar, Wydawca serwisów IDG.
Człowiekiem Roku został Tomasz Czechowicz, partner zarządzający MCI Management S.A.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.