Internet Marketing Summit 2010

Czas i miejsce: 09-10.06.2010 – Hotel Polonia Palace, Warszawa

Świat marketingu internetowego jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się obszarów. Social media, e-handel, buzzmarketing, reklama kontekstowa, marketing rekomendacji, guerilla – prawdziwa dżungla, w której gąszczu można bardzo łatwo zgubić drogę. My dajemy Państwu mapę! – przekonują organizatorzy.

Internet Marketing Summit 2010 to kompleksowa i wyczerpująca prezentacja najnowszych trendów e-marketingu.

Główne zagadnienia wydarzenia:

  • Poza prawem – reklamą w Internautę
  • Trendsetting w Internecie – korzyści
  • Potencjał social media – co drzemie w społecznościach
  • Marketing szeptany, Buzzmarketing, marketing rekomendacji, guerilla
  • Programy lojalnościowe B2B: warto(ść) czy nie warto(ść)
  • Internet a’la carte – internetowy mareketing mix

Kto powinien wziąć udział:

  • dyrektorzy i kierownicy działów marketingu
  • pracownicy branży reklamowej
  • reprezentanci agencji reklamowych oraz agencji interaktywnych
  • pracownicy odpowiedzialni za strategię internetową firmy
  • osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy
  • osoby decydujące o budżetach marketingowych w mediach interaktywnych, e-commerce, w serwisach społecznościowych i komunikacyjnych
  • osoby związane z rynkiem internetowym, pracownicy portali internetowych, sklepów tradycyjnych i internetowych
  • brokerzy i twórcy reklam
  • pracownicy sieci reklamowych
  • osoby zajmujące się badaniem rynku i monitoringiem sieciowym
  • wizjonerzy i miłośnicy Internetu

Pierwsza edycja Internet Marketing Summit, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Poruszone na niej tematy stanowiły zbiór najbardziej interesujących i aktualnych zagadnień z zakresu planowania kampanii internetowych, prawnych aspektów umieszczania reklam w sieci oraz możliwości, jakie daje marketing internetowy. Uczestnicy zapoznali się również z efektywnym wykorzystaniem potencjału, jaki drzemie w wyszukiwarkach internetowych.

W tym roku organizatorzy również wychodzą naprzeciw oczekiwaniom uczestników.

Analizy, ciekawe i kontrowersyjne case study, aktualne fenomeny, nowe zjawiska w mediach wirtualnych ? to tylko niewielka część z wachlarza zagadnień poruszanych w trakcie tegorocznego spotkania. Prognozy, przewidywania, future trends, czyli to, co pulsuje w e-marketingu, Cooper Conferences trzyma rękę na tym pulsie i serdecznie zaprasza na Internet Marketing Summit 2010.

Możliwość uczestnictwa on-line! Więcej informacji pod tym adresem.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

26.03.2025 - 27.03.2025 IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
27.03.2025 Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025 Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
05.04.2025 XXVIII Konkurs KAROLE
09.05.2025 PM Showcase Day
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top