Internet Marketing Summit 2010

Czas i miejsce: 09-10.06.2010 – Hotel Polonia Palace, Warszawa

Świat marketingu internetowego jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się obszarów. Social media, e-handel, buzzmarketing, reklama kontekstowa, marketing rekomendacji, guerilla – prawdziwa dżungla, w której gąszczu można bardzo łatwo zgubić drogę. My dajemy Państwu mapę! – przekonują organizatorzy.

Internet Marketing Summit 2010 to kompleksowa i wyczerpująca prezentacja najnowszych trendów e-marketingu.

Główne zagadnienia wydarzenia:

  • Poza prawem – reklamą w Internautę
  • Trendsetting w Internecie – korzyści
  • Potencjał social media – co drzemie w społecznościach
  • Marketing szeptany, Buzzmarketing, marketing rekomendacji, guerilla
  • Programy lojalnościowe B2B: warto(ść) czy nie warto(ść)
  • Internet a’la carte – internetowy mareketing mix

Kto powinien wziąć udział:

  • dyrektorzy i kierownicy działów marketingu
  • pracownicy branży reklamowej
  • reprezentanci agencji reklamowych oraz agencji interaktywnych
  • pracownicy odpowiedzialni za strategię internetową firmy
  • osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy
  • osoby decydujące o budżetach marketingowych w mediach interaktywnych, e-commerce, w serwisach społecznościowych i komunikacyjnych
  • osoby związane z rynkiem internetowym, pracownicy portali internetowych, sklepów tradycyjnych i internetowych
  • brokerzy i twórcy reklam
  • pracownicy sieci reklamowych
  • osoby zajmujące się badaniem rynku i monitoringiem sieciowym
  • wizjonerzy i miłośnicy Internetu

Pierwsza edycja Internet Marketing Summit, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Poruszone na niej tematy stanowiły zbiór najbardziej interesujących i aktualnych zagadnień z zakresu planowania kampanii internetowych, prawnych aspektów umieszczania reklam w sieci oraz możliwości, jakie daje marketing internetowy. Uczestnicy zapoznali się również z efektywnym wykorzystaniem potencjału, jaki drzemie w wyszukiwarkach internetowych.

W tym roku organizatorzy również wychodzą naprzeciw oczekiwaniom uczestników.

Analizy, ciekawe i kontrowersyjne case study, aktualne fenomeny, nowe zjawiska w mediach wirtualnych ? to tylko niewielka część z wachlarza zagadnień poruszanych w trakcie tegorocznego spotkania. Prognozy, przewidywania, future trends, czyli to, co pulsuje w e-marketingu, Cooper Conferences trzyma rękę na tym pulsie i serdecznie zaprasza na Internet Marketing Summit 2010.

Możliwość uczestnictwa on-line! Więcej informacji pod tym adresem.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry