Internet Marketing Summit 2010

Opublikowano: 15 maja 2010. Kategoria: Patronaty. Tagi: , ,

Czas i miejsce: 09-10.06.2010 – Hotel Polonia Palace, Warszawa

Świat marketingu internetowego jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się obszarów. Social media, e-handel, buzzmarketing, reklama kontekstowa, marketing rekomendacji, guerilla – prawdziwa dżungla, w której gąszczu można bardzo łatwo zgubić drogę. My dajemy Państwu mapę! – przekonują organizatorzy.

Internet Marketing Summit 2010 to kompleksowa i wyczerpująca prezentacja najnowszych trendów e-marketingu.

Główne zagadnienia wydarzenia:

  • Poza prawem – reklamą w Internautę
  • Trendsetting w Internecie – korzyści
  • Potencjał social media – co drzemie w społecznościach
  • Marketing szeptany, Buzzmarketing, marketing rekomendacji, guerilla
  • Programy lojalnościowe B2B: warto(ść) czy nie warto(ść)
  • Internet a’la carte – internetowy mareketing mix

Kto powinien wziąć udział:

  • dyrektorzy i kierownicy działów marketingu
  • pracownicy branży reklamowej
  • reprezentanci agencji reklamowych oraz agencji interaktywnych
  • pracownicy odpowiedzialni za strategię internetową firmy
  • osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy
  • osoby decydujące o budżetach marketingowych w mediach interaktywnych, e-commerce, w serwisach społecznościowych i komunikacyjnych
  • osoby związane z rynkiem internetowym, pracownicy portali internetowych, sklepów tradycyjnych i internetowych
  • brokerzy i twórcy reklam
  • pracownicy sieci reklamowych
  • osoby zajmujące się badaniem rynku i monitoringiem sieciowym
  • wizjonerzy i miłośnicy Internetu

Pierwsza edycja Internet Marketing Summit, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Poruszone na niej tematy stanowiły zbiór najbardziej interesujących i aktualnych zagadnień z zakresu planowania kampanii internetowych, prawnych aspektów umieszczania reklam w sieci oraz możliwości, jakie daje marketing internetowy. Uczestnicy zapoznali się również z efektywnym wykorzystaniem potencjału, jaki drzemie w wyszukiwarkach internetowych.

W tym roku organizatorzy również wychodzą naprzeciw oczekiwaniom uczestników.

Analizy, ciekawe i kontrowersyjne case study, aktualne fenomeny, nowe zjawiska w mediach wirtualnych ? to tylko niewielka część z wachlarza zagadnień poruszanych w trakcie tegorocznego spotkania. Prognozy, przewidywania, future trends, czyli to, co pulsuje w e-marketingu, Cooper Conferences trzyma rękę na tym pulsie i serdecznie zaprasza na Internet Marketing Summit 2010.

Możliwość uczestnictwa on-line! Więcej informacji pod tym adresem.

Dawid ZarazińskiInternet Marketing Summit 2010

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.