Czas i miejsce: 09-10.06.2010 – Hotel Polonia Palace, Warszawa
Świat marketingu internetowego jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się obszarów. Social media, e-handel, buzzmarketing, reklama kontekstowa, marketing rekomendacji, guerilla – prawdziwa dżungla, w której gąszczu można bardzo łatwo zgubić drogę. My dajemy Państwu mapę! – przekonują organizatorzy.
Internet Marketing Summit 2010 to kompleksowa i wyczerpująca prezentacja najnowszych trendów e-marketingu.
Główne zagadnienia wydarzenia:
- Poza prawem – reklamą w Internautę
- Trendsetting w Internecie – korzyści
- Potencjał social media – co drzemie w społecznościach
- Marketing szeptany, Buzzmarketing, marketing rekomendacji, guerilla
- Programy lojalnościowe B2B: warto(ść) czy nie warto(ść)
- Internet a’la carte – internetowy mareketing mix
Kto powinien wziąć udział:
- dyrektorzy i kierownicy działów marketingu
- pracownicy branży reklamowej
- reprezentanci agencji reklamowych oraz agencji interaktywnych
- pracownicy odpowiedzialni za strategię internetową firmy
- osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy
- osoby decydujące o budżetach marketingowych w mediach interaktywnych, e-commerce, w serwisach społecznościowych i komunikacyjnych
- osoby związane z rynkiem internetowym, pracownicy portali internetowych, sklepów tradycyjnych i internetowych
- brokerzy i twórcy reklam
- pracownicy sieci reklamowych
- osoby zajmujące się badaniem rynku i monitoringiem sieciowym
- wizjonerzy i miłośnicy Internetu
Pierwsza edycja Internet Marketing Summit, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Poruszone na niej tematy stanowiły zbiór najbardziej interesujących i aktualnych zagadnień z zakresu planowania kampanii internetowych, prawnych aspektów umieszczania reklam w sieci oraz możliwości, jakie daje marketing internetowy. Uczestnicy zapoznali się również z efektywnym wykorzystaniem potencjału, jaki drzemie w wyszukiwarkach internetowych.
W tym roku organizatorzy również wychodzą naprzeciw oczekiwaniom uczestników.
Analizy, ciekawe i kontrowersyjne case study, aktualne fenomeny, nowe zjawiska w mediach wirtualnych ? to tylko niewielka część z wachlarza zagadnień poruszanych w trakcie tegorocznego spotkania. Prognozy, przewidywania, future trends, czyli to, co pulsuje w e-marketingu, Cooper Conferences trzyma rękę na tym pulsie i serdecznie zaprasza na Internet Marketing Summit 2010.
Możliwość uczestnictwa on-line! Więcej informacji pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!