Czas i miejsce: 09-10.06.2010 – Hotel Polonia Palace, Warszawa
Świat marketingu internetowego jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się obszarów. Social media, e-handel, buzzmarketing, reklama kontekstowa, marketing rekomendacji, guerilla – prawdziwa dżungla, w której gąszczu można bardzo łatwo zgubić drogę. My dajemy Państwu mapę! – przekonują organizatorzy.
Internet Marketing Summit 2010 to kompleksowa i wyczerpująca prezentacja najnowszych trendów e-marketingu.
Główne zagadnienia wydarzenia:
- Poza prawem – reklamą w Internautę
- Trendsetting w Internecie – korzyści
- Potencjał social media – co drzemie w społecznościach
- Marketing szeptany, Buzzmarketing, marketing rekomendacji, guerilla
- Programy lojalnościowe B2B: warto(ść) czy nie warto(ść)
- Internet a’la carte – internetowy mareketing mix
Kto powinien wziąć udział:
- dyrektorzy i kierownicy działów marketingu
- pracownicy branży reklamowej
- reprezentanci agencji reklamowych oraz agencji interaktywnych
- pracownicy odpowiedzialni za strategię internetową firmy
- osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy
- osoby decydujące o budżetach marketingowych w mediach interaktywnych, e-commerce, w serwisach społecznościowych i komunikacyjnych
- osoby związane z rynkiem internetowym, pracownicy portali internetowych, sklepów tradycyjnych i internetowych
- brokerzy i twórcy reklam
- pracownicy sieci reklamowych
- osoby zajmujące się badaniem rynku i monitoringiem sieciowym
- wizjonerzy i miłośnicy Internetu
Pierwsza edycja Internet Marketing Summit, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Poruszone na niej tematy stanowiły zbiór najbardziej interesujących i aktualnych zagadnień z zakresu planowania kampanii internetowych, prawnych aspektów umieszczania reklam w sieci oraz możliwości, jakie daje marketing internetowy. Uczestnicy zapoznali się również z efektywnym wykorzystaniem potencjału, jaki drzemie w wyszukiwarkach internetowych.
W tym roku organizatorzy również wychodzą naprzeciw oczekiwaniom uczestników.
Analizy, ciekawe i kontrowersyjne case study, aktualne fenomeny, nowe zjawiska w mediach wirtualnych ? to tylko niewielka część z wachlarza zagadnień poruszanych w trakcie tegorocznego spotkania. Prognozy, przewidywania, future trends, czyli to, co pulsuje w e-marketingu, Cooper Conferences trzyma rękę na tym pulsie i serdecznie zaprasza na Internet Marketing Summit 2010.
Możliwość uczestnictwa on-line! Więcej informacji pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Zmiana strony firmowej – jak uniknąć pułapek i przeprowadzić migrację bezproblemowo?W dynamicznym świecie cyfrowym aktualizacja strony internetowej jest nieunikniona. Nowe technologie, zmieniające się trendy UX i wymagania użytkowników sprawiają, że ...
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
27.03.2025 Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025 Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
05.04.2025 XXVIII Konkurs KAROLE
09.05.2025 PM Showcase Day
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!