W dniach 14 i 15 maja 2009 roku odbędzie się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu piąta edycja ogólnopolskiej Konferencji naukowej „Internet Płaszczyzną Globalizacji Handlu„, która porusza zagadnienia handlu elektronicznego.
Organizatorem Konferencji jest Studenckie Kolo Naukowe e-commerce, działające przy Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Głównym celem Konferencji jest propagowanie idei internetowej przedsiębiorczości wśród młodych Polaków, ukazanie ogromnych możliwości, jakie daje handel elektroniczny, a także przybliżenie uczestnikom tematyki technologii informatycznych, tych stosowanych przez firmy działające na wirtualnym rynku oraz takich, które w niedalekiej przyszłości mogą zmienić oblicze Internetu oraz warunki działania przedsiębiorstw na wirtualnej płaszczyźnie.
Konferencja jest doskonałą okazją do pogłębiania wiedzy o technologiach informatycznych a w szczególności o handlu internetowym. Ścieżki tematyczne zainteresują zarówno osoby, które dopiero wkraczają w świat e-biznesu oraz osoby, które rynek ten już znają, ale chciałyby wyjść poza granice standardów i kroczyć śladami liderów.
Udział przedstawicieli świata biznesu, nauki i mediów sprawia, że Konferencja jest zarazem znakomitym miejscem wymiany doświadczeń oraz nawiązywania kontaktów zawodowych.
Podczas piątej edycji Konferencji „Internet Płaszczyzną Globalizacji Handlu” przewidziane są następujące ścieżki:
- E-finanse
- E-społeczeństwo
- E-marketing
- E-handel
Na stronie http://ipgh.ue.poznan.pl/ipgh5/ można zapisać się na Konferencję oraz uzyskać więcej informacji dotyczących sylwetek prelegentów oraz ścieżek.
Udział dla studentów bezpłatny!
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.