Internetowa „Kraina Jurajska”

W ramach realizowanej w 2006 roku strategii zmian wizerunkowych, „Jurajska” Spółdzielnia Pracy uruchomiła serwis konsumencki www.jurajska.pl, będący kontynuacją działań promocyjnych firmy w Internecie.
Serwis ten dołączył do rodziny stron Jurajskiej, będącej źródłem wiedzy o firmie, jej produktach i środowisku naturalnym Jury. To kolejny krok w długofalowej strategii komunikacji marki z odbiorcą w Internecie. Opracowaniem koncepcji
i realizacją zajęła się agencja interaktywna Click5.

Internetowa „Kraina Jurajska” to nawiązanie do źródeł firmy i pokazanie walorów marki, w zestawieniu z podróżą przez Jurę Krakowsko – Częstochowską, rodzime środowisko firmy z Myszkowa. Humorystyczna atmosfera towarzysząca odkrywaniu zalet naturalnej wody mineralnej, podkreśla odważny i nowoczesny  wizerunek marki. W okolicznościach przygody odbiorca ma okazję poznać środowisko Jury, jej atrakcje turystyczne, niepowtarzalny urok i przyjazne oblicze marki Jurajska.

„Koncepcja kreacji serwisu jest nieprzypadkowa. Natura jest elementem, który jest utożsamiany z marką Jurajska. Krystaliczna czystość i naturalność wynikają bezpośrednio z nieskazitelności regionu Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Ten „naturalny wizerunek” wzmacnia percepcję wysokiej jakości wody
i dobrego smaku. Stworzona w Internecie kraina Jurajska oprócz zalet estetycznych ma cechy edukacyjno-poznawcze gdyż jest odzwierciedleniem realnych walorów regionu Jury. Przyjazny świat, harmonia z naturą oraz wykorzystana symbolika życia i witalności idealnie oddają to czym jest marka Jurajska i co daje każdemu z nas na co dzień.” – powiedział Andrzej Sapeta, kierownik marketingu w Jurajskiej Spółdzielni Pracy

Wprowadzeniu serwisu towarzyszy kampania banerowa i konkurs „Odszukaj źródło Jurajskiej”. Podczas podróży przez krainę, najbardziej spostrzegawczy internauci będą mogli odnaleźć ukryte amonity. Dla zwycięzców ufundowane zostały atrakcyjne nagrody: iPod-y 5-tej generacji.

www.jurajska.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry