Na zlecenie Stowarzyszenia Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych w Polsce, agencja OS3 multimedia stworzyła serwis stfi.pl. Witryna stanowi w pełni profesjonalną, kompletną i aktualną bazę wiedzy o funduszach inwestycyjnych istniejących w naszym kraju. Skierowana jest zarówno do osób poszukujących podstawowych informacji o inwestowaniu, jak i do tych, którzy potrzebują szczegółowych statystyk, czy zestawień.
„Wspólnie z klientem postawiliśmy sobie za cel stworzenie serwisu dla szerokiego grona odbiorców, dostosowanego do ich indywidualnych potrzeb i wymagań. Serwis został zbudowany w oparciu o nasze kilkuletnie doświadczenie we współpracy
z najlepszymi instytucjami finansowymi takimi jak Ministerstwo Finansów, GTFI, ING Nationale Nederlanden, czy Bank Millenium. Zrealizowane dotychczas dla tej branży projekty, ich wysoka funkcjonalność i skuteczność stanowią dowód naszego profesjonalizmu i umiejętności dostarczania klientowi optymalnych rozwiązań.” – powiedział Sebastian Nejfeld senior account manager, koordynator projektu STFI.
W serwisie prezentowane są między innymi fundusze działające w Polsce (119), aktywa i wyniki Towarzystw, raporty, opracowania oraz akty prawne. Z uwagi na edukacyjno – informacyjny charakter witryny dużo uwagi poświęcono informacjom o tym, czym są fundusze, jaki jest ich podział oraz jak wygląda rynek funduszy inwestycyjnych w kraju i za granicą. Zawarte w dziale „oferta funduszy” informacje podzielono odpowiednio na klientów indywidualnych, instytucjonalnych, a także informacje dotyczące pracowniczych programów emerytalnych. W serwisie dostępny jest również słownik, który ułatwia korzystanie z zasobów strony tym, którzy nie mają jeszcze pełnej wiedzy o funduszach. Nie zabrakło również działu często zadawanych pytań i możliwości zapytań on-line kierowanych do wybitnych ekspertów w tej dziedzinie. Odrębną grupą docelową są członkowie Stowarzyszenia i to właśnie dla nich powstało zamknięte forum dyskusyjne, którego celem będą dyskusje między innymi na temat nowych aktów prawnych.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!