Acxiom Polska zachęca Internautów do dzielenia się informacjami na temat ich stylu życia i preferencji zakupowych.
Uruchomienie w Internecie w lipcu b.r. elektronicznej wersji Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług – sztandarowego narzędzia Acxiom do gromadzenia danych – to pierwszy krok na drodze do efektywnej budowy dużej i wartościowej bazy w nowym kanale. Przed uruchomieniem projektu na masową skalę, okres wakacyjny Acxiom chce wykorzystać jeszcze na sprawdzenie skuteczności różnych form reklamowych online i ich przydatności przy ewentualnych dalszych kampaniach promujących serwis www.kwestionariusz.pl.
W ramach akcji testowej firma prowadzić będzie kampanie e-mailingowe, bazując na wynajętych zewnętrznych bazach danych od takich dostawców jak Onet, Wirtualna Polska, Interia, Tlen czy Otoloto. Łącznie Acxiom wyśle swoją informację do kilkaset tysięcy użytkowników.
Akcję mailingową będzie uzupełniała kampania bannerowa wykorzystująca system google adwords oraz pozycjonowanie kontekstowe. Cała kampanię spina hasło „Ile warte jest Twoje zdanie?”.
Głównym celem prowadzonych działań będzie zebranie możliwie pełnych informacji na temat efektywności poszczególnych formatów reklamowych, analiza pozyskanych danych i na tej podstawie przygotowanie wytycznych do masowej kampanii, która ma ruszyć jesienią.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.