Internetowa reklama oferty GE Banku Mieszkaniowego

Opublikowano: 4 listopada 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

GE Bank Mieszkaniowy, korzystając z pomocy digital One, prezentuje w Internecie swój nowy produkt – kredyt konsolidacyjny. Promocja aktualnej oferty banku oparta została o banery, dla których koncepcję linii kreatywnej stworzyła agencja digital One.

Na potrzeby promocji kredytu konsolidacyjnego GEBM opracowano, stosowny do założeń kampanii, zestaw form reklamy online w postaci kilku rodzajów banerów emitowanych na stronach najbardziej znanych i najczęściej odwiedzanych portali i wortali internetowych, tj. Gazeta, Hoga, Interia, Money, Onet, Portfel, Wirtualna Polska.

Kampania reklamowa nowej formy finansowania zadłużeń, oferowanej przez GE Bank Mieszkaniowy, skierowana jest wyłącznie do klientów indywidualnych. Targetowanie banerów odbywa się przede wszystkim w oparciu o tematyczny podział sekcji w ramach danego serwisu. Ze względu na cel kredytu konsolidacyjnego GEBM – spłata wszystkich zobowiązań finansowych klientów – jego reklamy oglądają internauci odwiedzający strony poświęcone gospodarce, finansom, nieruchomościom oraz te podstrony portali, które w całości dedykowane są GEBM.

Równocześnie z promocją internetową (październik / listopad br.) nowego produktu bankowego GEBM, prowadzona jest kampania reklamowa w mediach tradycyjnych. Obejmuje ona: Auto Świat, Claudię, Gazetę Wyborczą, Home and Market, Newsweek i Wprost.

Taki model promocji jest u nas standardem – mówi Justyna Baranowska z GE Banku Mieszkaniowego. Kiedy wprowadzamy nowy produkt zawsze obok reklamy prasowej pojawiają się banery. Opłacają nam się działania online, ponieważ jak do tej pory udział Internetu w sprzedaży Banku ogółem wynosi 10% i jest to wynik zadowalający. Banery reklamujące kredyt konsolidacyjny już po kilkunastu dniach emisji zaowocowały ponad setką zgłoszeń. eMarketing na stałe gości w naszych mediaplanach…

Sylwester KozakInternetowa reklama oferty GE Banku Mieszkaniowego

Internetowa reklama oferty GE Banku Mieszkaniowego

Opublikowano: 31 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

GE Bank Mieszkaniowy, korzystając z pomocy digital One, prezentuje w Internecie swój nowy produkt – kredyt konsolidacyjny. Promocja aktualnej oferty banku oparta została o banery, dla których koncepcję linii kreatywnej stworzyła agencja digital One.

Na potrzeby promocji kredytu konsolidacyjnego GEBM opracowano, stosowny do założeń kampanii, zestaw form reklamy online w postaci kilku rodzajów banerów emitowanych na stronach najbardziej znanych i najczęściej odwiedzanych portali i wortali internetowych, tj. Gazeta, Hoga, Interia, Money, Onet, Portfel, Wirtualna Polska. Kampania reklamowa nowej formy finansowania zadłużeń, oferowanej przez GE Bank Mieszkaniowy, skierowana jest wyłącznie do klientów indywidualnych.

Targetowanie banerów odbywa się przede wszystkim w oparciu o tematyczny podział sekcji w ramach danego serwisu. Ze względu na cel kredytu konsolidacyjnego GEBM – spłata wszystkich zobowiązań finansowych klientów – jego reklamy oglądają internauci odwiedzający strony poświęcone gospodarce, finansom, nieruchomościom oraz te podstrony portali, które w całości dedykowane są GEBM.

Równocześnie z promocją internetową (październik / listopad br.) nowego produktu bankowego GEBM, prowadzona jest kampania reklamowa w mediach tradycyjnych. Obejmuje ona: Auto Świat, Claudię, Gazetę Wyborczą, Home and Market, Newsweek i Wprost.

Taki model promocji jest u nas standardem – mówi Justyna Baranowska z GE Banku Mieszkaniowego. Kiedy wprowadzamy nowy produkt zawsze obok reklamy prasowej pojawiają się banery. Opłacają nam się działania online, ponieważ jak do tej pory udział Internetu w sprzedaży Banku ogółem wynosi 10% i jest to wynik zadowalający. Banery reklamujące kredyt konsolidacyjny już po kilkunastu dniach emisji zaowocowały ponad setką zgłoszeń. eMarketing na stałe gości w naszych mediaplanach.

Sylwester KozakInternetowa reklama oferty GE Banku Mieszkaniowego

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.