Internetowe Badania Ankietowe

Opublikowano: 13 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Na początku listopada Inteuron – firma specjalizująca się w monitorowaniu serwisów internetowych – wprowadził nową usługę, Internetowe Badania Ankietowe (IBA).
Usługa ta umożliwia klientom przeprowadzanie własnych projektów badawczych realizowanych przy pomocy losowo wyświetlanych ankiet na witrynie internetowej klienta. W ramach systemu klient ma możliwość pełnej kontroli nad każdym z etapów życia projektu badawczego, czyli począwszy od przygotowania, poprzez przeprowadzenie badania a kończąc na analizie zebranych danych.

Oferta Inteuronu skierowana jest nie tylko do firm specjalizujących się w badaniach rynkowych i społecznych, ale także do właścicieli serwisów internetowych, którym zależy na poznaniu opinii użytkowników swojej witryny. System Internetowych Badań Ankietowych Inteuronu może być wykorzystany np. do badania profilu społeczno-demograficznego internautów. Wyniki takich badań mają istotne znaczenie dla reklamodawców planujących kampanie reklamowe w Internecie skierowane do określonej grupy docelowej.

www.inteuron.pl

Hanna LaskowskaInternetowe Badania Ankietowe

Podziel się!

O autorze

hania