Portal INTERIA.PL i Fiat Auto Poland we współpracy z domem mediowym Starcom organizują internetowe dni otwarte Fiata. Po raz pierwszy w Polsce w taki sposób promowany będzie w Internecie najnowszy produkt koncernu – Fiat Stilo Multi Wagon. Internetowe i „tradycyjne” dni otwarte wspierane będą kampanią internetową obejmującą portal INTERIA.PL i inne polskie witryny.
Na potrzeby internetowych dni otwartych w portalu INTERIA.PL stworzona została specjalna mini-witryna WWW. Na stronach internetowych znaleźć można informacje na temat Fiata Stilo Multi Wagon, galerię zdjęć samochodu oraz informacje o „tradycyjnych” dniach otwartych w salonach Fiata, które odbędą się w najbliższy weekend. Odwiedzający witrynę będą mogli wziąć udział w konkursie wiedzy o Fiacie Stilo.
W piątek, 14 marca br., w pierwszy dzień oficjalnych, tradycyjnych dni
otwartych w salonach Fiata w INTERIA.PL odbędzie się czat, w trakcie którego specjaliści odpowiadać będą na pytania internautów dotyczące nowego modelu Fiata. W trakcie rozmowy zostanie też przeprowadzony drugi z konkursów związanych z internetowymi dniami otwartymi Fiata.
Jednocześnie, po raz pierwszy w historii polskiego Internetu komercyjnego, rozmowie na czacie towarzyszyć będzie dokonywana w czasie rzeczywistym prezentacja video nowego auta. Transmisja obrazu odbywać będzie się z miejsca czatu – z warszawskiego salonu Fiata firmy Carserwis. Czatujący będą mogli kierować kamerą, prosząc o pokazanie różnych fragmentów nowego na polskim rynku samochodu.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.