W piątek, 2 sierpnia br., równolegle z początkiem rozgrywek pierwszej ligi piłki nożnej, w portalu INTERIA.PL rozpoczęła się czwarta edycja menedżerskiej gry ligowej „Piłkarska Ruletka”. Rywalizacja pomiędzy uczestnikami gry odbywa się w oparciu o rzeczywiste wydarzeniach na stadionach polskiej ekstraklasy piłkarskiej.
Gracze rejestrujący się w serwisie (http://ruletka.interia.pl/) stają się selekcjonerami pierwszoligowej drużyny. Otrzymują wirtualny
budżet startowy, za który mogą kupować zawodników a skompletowaną w ten sposób drużynę wystawiają do ligowych zmagań. Jeżeli wybrani do składu zawodnicy będą zdobywali punkty, właściciel drużyny ma szansę na wygranie nagrody dla zwycięzcy kolejki oraz – przy
uczestnictwie w większej liczbie kolejek – także nagrody dla zwycięzcy całej jesiennej rundy rozgrywek.
Innowacją w stosunku do dotychczasowych edycji Piłkarskiej Ruletki jest możliwość konkurowania pomiędzy właścicielami drużyn nie tylko w ogólnym rankingu, lecz także w rankingach prywatnych,
tworzonych wraz z przyjaciółmi i znajomymi graczami. Istnieje też możliwość uzupełniania w trakcie rundy budżetu drużyny, dzięki czemu możliwe jest bardziej dynamiczne zarządzanie składem pomiędzy poszczególnymi kolejkami.
Do gry można przystąpić przez cały okres rozgrywek I ligi. W rozgrywkach pierwszej kolejki Piłkarskiej Ruletki udział wzięło blisko 3 tysiące wirtualnych drużyn. W poprzednich edycjach, w ostatnich, cieszących się największym powodzeniem kolejkach rundy, liczba uczestników sięgała kilkunastu tysięcy.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.