Pod adresem brw.com.pl dostępny jest nowy serwis internetowy firmy Black Red White. Jest to m.in. obszerny, internetowy katalog produktów. Autorem serwisu jest agencja interaktywna OS3 multimedia.
Serwis brw.com.pl zawiera ponad tysiąc zdjęć produktów firmy Black Red White i blisko trzysta aranżacji. Prezentowane meble pogrupowane są w zależności od kolekcji i przeznaczenia na systemy modułowe, komplety, kolekcje klasyczne, zestawy modułowe, sypialnie, kuchnie. Dodatkowo, w ramach wybranej grupy, można porównać produkty z jednej kategorii jak krzesła, stoły. Taki podział zapewnia prostą selekcję produktów i intuicyjne dotarcie przez internautów do interesujących ich informacji.
– Internetowy katalog produktów to skuteczny i ekonomiczny sposób informowania klientów o aktualnej ofercie. Rozwiązanie to jest atrakcyjne z dwóch względów. Po pierwsze, tradycyjne katalogi dostępne w punktach sprzedaży tracą swoją aktualność w momencie wprowadzenia zmian w ofercie, natomiast internetowy katalog produktów może być w prosty i szybki sposób aktualizowany. Po drugie, serwis internetowy dostępny jest dla nieograniczonej grupy odbiorców przez całą dobę. Internetowy katalog produktów jest więc rozwiązaniem pozwalającym zaoszczędzić czas i pieniądze oraz szybko dotrzeć z informacją do odbiorcy. – mówi Marcin Maj, Client Service Director, OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.