Operatorzy InternetowyKantor.pl oraz Walutomat.pl łączą siły – właściciele firm podpisały umowę o utworzeniu wspólnego podmiotu, GTML Sp. z o.o., który objął udziały w obu spółkach. Serwisy internetowe będą nadal funkcjonowały pod swoimi nazwami.
Kolejnym naturalnym krokiem będzie formalne połączenie obu serwisów. Dzięki temu uzyskamy lepsze zaplecze do ich rozwoju – powiedział Michał Czekalski, współzałożyciel InternetowyKantor.pl.
Należy podkreślić, że dla klientów de facto nic się nie zmieni. Utrzymane zostaną dotychczasowe nazwy i modele serwisów. Dodatkowo będą wprowadzane nowe usługi i funkcjonalności na platformach – dodał Tomasz Dudziak, założyciel Walutomat.pl.
Pomimo planowanego połączenia, serwisy zachowają swój odrębny charakter.
Z platformy InternetowyKantor.pl korzysta ponad 87 tys., a z Walutomat.pl ponad 75 tys. klientów. Od początku działalności użytkownicy Walutomat.pl wymienili walutę na łączną kwotę blisko 7 mld zł (licząc dwie strony transakcji), a Internetowykantor.pl na ponad 3 mld zł.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.