Inteuron – nowy gracz na rynku badań internetowych

Opublikowano: 4 października 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W październiku rozpoczęła działalność firma Inteuron specjalizująca się w badaniach i analizach Internetu. Oferuje ona zaawansowane usługi monitorowania witryn internetowych, dzięki którym możliwe jest uzyskiwanie szczegółowych informacji na temat ruchu użytkowników na stronach www.

Pozwalają one nie tylko ocenić poziom popularności serwisu, ale dzięki nim można również lepiej dostosować witrynę do potrzeb jej użytkowników. Firma oferuje dwa produkty: Xeuron BC generujący standardowe statystyki oraz Xeuron DS dostarczający zaawansowane zestawienia. Xeuron DS wyróżnia się nieograniczonym czasowo okresem przechowywania i prezentacji danych oraz wykonywaniem szczegółowych analiz tras, po których poruszają się internauci. Ponadto produkty Inteuronu umożliwiają generowanie zbiorczych raportów, które są automatycznie wysyłane pocztą elektroniczną do użytkownika produktu. Inteuron wychodzi również naprzeciw potrzebom małych witryn udostępniając darmowe statystyki – Xeuron FREE – umożliwiające prezentację wielu przydatnych zestawień.

http://www.inteuron.pl

Sylwester KozakInteuron – nowy gracz na rynku badań internetowych

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.