Inwazja Volkswagena w Internecie

10-dniowa kampania internetowa Polo (która objęła swoim zasięgiem także telewizję i prasę) miała charakter wizerunkowy. Głównym celem było dotarcie do jak najszerszej grupy internautów i sprowadzenie zainteresowanych osób na stronę polo.pl. Conecto wykorzystała toplayery i standardowe formy reklamy internetowej, zamieszczone w ramach największych portali internetowych.

Jednocześnie zorganizowała akcję mailingową, skierowaną do sprecyzowanej grupy docelowej. W wyniku kampanii ponad 100 tysięcy internautów przeniosło się na stronę promowanego modelu, a reklamy obejrzało ponad 2,5 mln. użytkowników.

Trwająca od 3 czerwca kampania VW Tourana towarzyszy wprowadzeniu tego nowego modelu na rynek i ma na celu wypromowanie nowoczesnego, uniwersalnego samochodu z segmentu MPV, przeznaczonego dla ludzi prowadzących aktywny styl życia. Ma ona charakter informacyjno – wizerunkowy i potrwa do końca czerwca.

W pierwszym etapie wykorzystano bardziej wyraziste, agresywne formy reklamy, zachęcające do zapoznania się z nowym modelem, takie jak Interstitial (wskaźnik CTR, wyniósł ponad 6%). Już teraz 115 tysięcy internautów przeniosło się na wizerunkowy microsite (touran.pl), przygotowany przez Conecto.

Teraz kampania ma charakter informacyjny, przypominający o “Drzwiach Otwartych”, a także wizerunkowy. Biilboardy, skyscrapery i standardowe banery emitowane są na największych polskich portalach oraz serwisach motoryzacyjnych. Kampanię uzupełnia mailing oraz artykuły sponsorowane.

Za całość działań dla Volkswagena odpowiedzialna jest agencja interaktywna Conecto.

http://www.conecto.pl
http://www.polo.pl
http://www.touran.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry