10-dniowa kampania internetowa Polo (która objęła swoim zasięgiem także telewizję i prasę) miała charakter wizerunkowy. Głównym celem było dotarcie do jak najszerszej grupy internautów i sprowadzenie zainteresowanych osób na stronę polo.pl. Conecto wykorzystała toplayery i standardowe formy reklamy internetowej, zamieszczone w ramach największych portali internetowych.
Jednocześnie zorganizowała akcję mailingową, skierowaną do sprecyzowanej grupy docelowej. W wyniku kampanii ponad 100 tysięcy internautów przeniosło się na stronę promowanego modelu, a reklamy obejrzało ponad 2,5 mln. użytkowników.
Trwająca od 3 czerwca kampania VW Tourana towarzyszy wprowadzeniu tego nowego modelu na rynek i ma na celu wypromowanie nowoczesnego, uniwersalnego samochodu z segmentu MPV, przeznaczonego dla ludzi prowadzących aktywny styl życia. Ma ona charakter informacyjno – wizerunkowy i potrwa do końca czerwca.
W pierwszym etapie wykorzystano bardziej wyraziste, agresywne formy reklamy, zachęcające do zapoznania się z nowym modelem, takie jak Interstitial (wskaźnik CTR, wyniósł ponad 6%). Już teraz 115 tysięcy internautów przeniosło się na wizerunkowy microsite (touran.pl), przygotowany przez Conecto.
Teraz kampania ma charakter informacyjny, przypominający o „Drzwiach Otwartych”, a także wizerunkowy. Biilboardy, skyscrapery i standardowe banery emitowane są na największych polskich portalach oraz serwisach motoryzacyjnych. Kampanię uzupełnia mailing oraz artykuły sponsorowane.
Za całość działań dla Volkswagena odpowiedzialna jest agencja interaktywna Conecto.
http://www.conecto.pl
http://www.polo.pl
http://www.touran.pl
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.