iPad wciąż dominuje, ale konkurencja zyskuje

Rynek tabletów w trzecim kwartale roku należał do iPada. Ale konkurencja nie śpi i zdobywa coraz większą popularność.

Jak wynika z danych zaprezentowanych przez IDC, iPad firmy Apple miał w trzecim kwartale 50,4 proc. udziału w światowym rynku tabletów. Oznacza to 14 mln dostarczonych urządzeń. Na kolejnym miejscu zestawienia znalazł się Samsung z 5,1 mln tabletów (18,4 proc.), a za nim Amazon z 2,5 mln urządzeń (9 proc.)

Łącznie rynek tabletów szacowany jest na ok 27,8 mln urządzeń. W porównaniu do analogicznego okresu 2011 r. to wzrost o 49,5 proc.

Według szacunków IDC, firma Apple straciła 9,3 proc. udziału. Zyskała najwięcej firma Samsung (11,9 proc.). Zwolenników zyskuje także Amazon, który agresywnie zaatakował rynek tabletów w ostatnich miesiącach.

iPad wciąż dominuje, ale konkurencja zyskuje 1

Wpisy promowane

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry