Przedstawiciele amerykańskich sieci otrzymali rekordową ilość zamówień na telefon iPhone 4S. Firma AT&T poinformowała, że w ciągu 12 godzin sprzedała 200 tys. urządzeń.
iPhone 4S zaprezentowany został niespełna tydzień temu, na kilka dni przed śmiercią Steve’a Jobsa. Telefon nie różni się wyglądem od swego poprzednika – zmiany zaszły w sprzęcie i oprogramowaniu. Jak przekonuje producent, telefon ma być o wiele szybszy (dzięki zastosowanemu procesorowi A5), co przełożyć ma się na większe możliwości graficzne np. w grach. Udoskonalono również baterię: pozwalać ma na 8 godzin rozmów i 6 godzin przeglądania stron internetowych w sieci 3G.
Na amerykańskim, australijskim, francuskim, niemieckim, japońskim i brytyjskim rynku telefon zadebiutuje 14 października, już teraz można jednak złożyć zamówienie tzw. pre-order. Pod koniec miesiąca urządzenie pojawić ma się w kolejnych 22 krajach, ale nie ma wśród nich Polski.
źródło: apple.com
Jak poinformowali przedstawiciele sieci AT&T, w 12 godzin od rozpoczęcia przyjmowania zgłoszeń sprzedano ponad 200 tys. iPhone’ów 4S. „To najbardziej udany start iPhone’a, jaki do tej pory mieliśmy”, przekonują.
Duże zainteresowanie telefonami potwierdziła również sieć Sprint. Nie podała jednak konkretnej liczby sprzedanych urządzeń. „Sprzedaż bardzo przekroczyła nasze oczekiwania”, informuje operator.
Warto dodać, że pojawieniu się iPhone’a 4S towarzyszyły liczne głosy rozczarowania. Komentatorzy wskazywali na niewielką innowacyjność urządzenia względem poprzednika oraz brak rozwiązań, które mogłyby „zamieszać” rynkiem (poza może Siri, „inteligentnym asystentem”, który rozpoznaje mowę użytkownika). Jak się jednak okazuje, klienci nie podzielili tych zarzutów i postanowili dokonać zakupu.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.