Serwis dziennikarstwa obywatelskiego www.iThink.pl, będący częścią portalu społecznościowego PINO.pl, wprowadził dla swoich użytkowników możliwość odsłuchiwania wszystkich zamieszczonych w serwisie artykułów.
Dzięki zastosowaniu technologii konwersji tekstu na dźwięk, wszystkie publikacje udostępniane są w formie podcastów.
Oprócz serwisu iThink tego typu technologia jest obecnie komercyjnie wykorzystywana między innymi przez IDG do przygotowywania skrótów swoich wiadomości.
„Dzięki możliwości odsłuchania tekstów każdy może dziś posłuchać iThinka, gdziekolwiek jest. Jeżeli nie może przeczytać tekstów, ma możliwość zgrania ich dźwiękowych wersji do przenośnego odtwarzacza i zabrania ze sobą, na przykład w podróż. Krótko mówiąc iThinka można teraz zabrać ze sobą w drogę i posłuchać, zamiast czytać” – mówi Rafał Janik, twórca serwisu – „mogę dodać, że nie są to ostatnie zmiany i usprawnienia, które chcemy zaproponować naszym użytkownikom, zarówno autorom tekstów, jak i czytelnikom” – zaznacza Janik.
W ramach projektu PINO.pl serwis iThink został już także zintegrowany z serwisem wymiany plików video Patrz.pl, co umożliwia bezpośrednią publikację materiałów filmowych przy artykułach. Dziennikarz iThinka może więc nie tylko opisać wydarzenie, ale również opatrzyć je zdjęciami i materiałami video.
iThink od momentu wejścia do rodziny PINO.pl odnotował bardzo wysoki wzrost oglądalności do ponad 206.000 unikalnych użytkowników w styczniu (wg. gemiusTraffic). Wg Megapanel PBI/Gemius to ponad 165.000 w grudniu 2006.
„Już dziś widzimy bardzo wyraźnie, zakładane przez nas od początku, pozytywne efekty synergii pomiędzy serwisami, które były jednym z głównych założeń budowy portalu społecznościowego PINO.pl” – ocenia Marek Rusiecki z CR Media Consulting, który jest koordynatorem projektu PINO.pl.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!