Do serwisu Gry Java w INTERIA.PL dołączył kolejny partner – firma Jabler. W efekcie zasoby serwisu powiększyły się do ponad 1200 gier na telefony komórkowe.
Serwis gryjava.interia.pl, powstający przy współpracy INTERIA.PL z firmami Platforma Rozrywki Mobilnej NITRO oraz MoCoHub, liczył do niedawna kilkaset gier. Dojście Jablera – jednego z największych polskich dostawców gier, umożliwiło podwojenie zasobów serwisu.
– Nasi użytkownicy mają obecnie do dyspozycji około tysiąca dwustu gier Java. To najprawdopodobniej najliczniejszy zbiór gier na komórkę ze wszystkich dostępnych w polskich portalach – szacuje Marcin Borowiec, menedżer serwisu Gry Java w INTERIA.PL.
Serwis w INTERIA.PL jest stale aktualizowany – fani gier mobilnych znajdą w nim codziennie nowe tytuły, w tym także te nieosiągalne na innych portalach.
– Wśród markowych gier udostępnionych w serwisie Gry Java przez Jablera, mamy wyłączność na m.in. kultowe produkcje firmy THQ Wireless: Wormsy, MotoGP czy Red Faction – podkreśla Tomasz Witt, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w Jablerze.
Wraz z dojściem nowego partnera, w zbiorach serwisu pojawiły się także znane gry polskiej firmy 'Gameleons’ z popularnymi postaciami Bubu i Mr Schizoo. Niebawem użytkownicy INTERIA.PL będą mogli pobrać je za symboliczną opłatą 1 zł w ramach specjalnej promocji 'Happy hours’. Promocja potrwa 24 godziny i będzie powtarzana co miesiąc.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.