Eniro Polska wprowadziła usługę pozwalającą mierzyć skuteczność reklamy w katalogach teleadresowych – Panorama Firm i Budownictwo. Właściciele „Wirtualnych Telefonów” otrzymali praktyczne narzędzie, dzięki któremu mogą sprawdzić ile osób znalazło ich dzięki reklamie w katalogu i skontaktowało się z nimi.
„Wirtualny Telefon” to specjalny numer, publikowany wyłącznie w katalogach Eniro Polska – Panoramie Firm i Budownictwie. Klienci, którzy zdecydowali się na zakup reklamy graficznej otrzymali bezpłatnie specjalne całoroczne badanie rynkowe, które pokazuje ile telefonów do danej firmy pochodzi z książek. Dodatkowo raz na kwartał każdy reklamodawca z „Wirtualnym Telefonem” otrzyma raport z ruchu, który umożliwia mu bieżący monitoring wyników badania.
Usługa działa od stycznia br. Po pierwszym kwartale funkcjonują 62 „Wirtualne Telefony” w całej Polsce. Średnio dzięki usłudze reklamodawca może pozyskać około 10 nowych klientów w ciągu zaledwie 1 miesiąca, czyli ponad 100 potencjalnych – w ciągu roku. W wyniku prowadzonego monitoringu zanotowano dynamiczny wzrost połączeń w kolejnych miesiącach funkcjonowania usługi.
Liczba połączeń wykonanych przez „Wirtualny Telefon” zależy od branży. Na przykład właściciel reklamy w Panoramie Firm Kraków 2008 i Budownictwie, w branży „Bramy, kraty, ogrodzenia”, od momentu uruchomienia usługi mógł zdobyć aż 70 nowych Klientów, a według szacunkowych danych może otrzymać zwrot z inwestycji w reklamę już po 15 połączeniach. Z kolei klient z Poznania, reklamujący się w Panoramie Firm Poznań 2008, w branżach „Kominki” i „Okna”, od momentu uruchomienia usługi otrzymał 114 połączeń, czyli dokładnie tyle, ile zostało oszacowanych i jest gwarancją zwrotu kosztów reklamowych. Prognoza na chwilę obecną wskazuje, że z tą firmą poprzez Panoramę Firm będzie próbowało skontaktować się przynajmniej 340 potencjalnych nowych klientów w ciągu roku.
– Wyniki badania przeprowadzonego po pierwszym kwartale od uruchomienia usługi pokazują, że bardzo często korzystamy z drukowanych „yellow pages”. Właściciele „Wirtualnych Telefonów w Panoramie Firm oraz Budownictwie otrzymują bezpłatne badanie pokazujące, że ich reklama w katalogach jest skuteczna oraz ilu nowych klientów mogą dzięki niej pozyskać – mówi Katarzyna Moczulska, koordynator projektu. – Do tej pory nie było narzędzia pozwalającego sprawdzić skuteczność reklamy „yellow pages” w Polsce.Teraz właściciele „Wirtualnego Telefonu” w Panoramie Firm i Budownictwie otrzymują darmowe badania, które pokazuję, że ta reklama działa – dodaje Katarzyna Moczulska.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.