Jak działają Wirtualne Telefony

Eniro Polska wprowadziła usługę pozwalającą mierzyć skuteczność reklamy w katalogach teleadresowych – Panorama Firm i Budownictwo. Właściciele „Wirtualnych Telefonów” otrzymali praktyczne narzędzie, dzięki któremu mogą sprawdzić ile osób znalazło ich dzięki reklamie w katalogu i skontaktowało się z nimi.
„Wirtualny Telefon” to specjalny numer, publikowany wyłącznie w katalogach Eniro Polska – Panoramie Firm i Budownictwie. Klienci, którzy zdecydowali się na zakup reklamy graficznej otrzymali bezpłatnie specjalne całoroczne badanie rynkowe, które pokazuje ile telefonów do danej firmy pochodzi z książek. Dodatkowo raz na kwartał każdy reklamodawca z „Wirtualnym Telefonem” otrzyma raport z ruchu, który umożliwia mu bieżący monitoring wyników badania.

Usługa działa od stycznia br. Po pierwszym kwartale funkcjonują 62 „Wirtualne Telefony” w całej Polsce. Średnio dzięki usłudze reklamodawca może pozyskać około 10 nowych klientów w ciągu zaledwie 1 miesiąca, czyli ponad 100 potencjalnych – w ciągu roku. W wyniku prowadzonego monitoringu zanotowano dynamiczny wzrost połączeń w kolejnych miesiącach funkcjonowania usługi.

Liczba połączeń wykonanych przez „Wirtualny Telefon” zależy od branży. Na przykład właściciel reklamy w Panoramie Firm Kraków 2008 i Budownictwie, w branży „Bramy, kraty, ogrodzenia”, od momentu uruchomienia usługi mógł zdobyć aż 70 nowych Klientów, a według szacunkowych danych może otrzymać zwrot z inwestycji w reklamę już po 15 połączeniach. Z kolei klient z Poznania, reklamujący się w Panoramie Firm Poznań 2008, w branżach „Kominki” i „Okna”, od momentu uruchomienia usługi otrzymał 114 połączeń, czyli dokładnie tyle, ile zostało oszacowanych i jest gwarancją zwrotu kosztów reklamowych. Prognoza na chwilę obecną wskazuje, że z tą firmą poprzez Panoramę Firm będzie próbowało skontaktować się przynajmniej 340 potencjalnych nowych klientów w ciągu roku.
– Wyniki badania przeprowadzonego po pierwszym kwartale od uruchomienia usługi pokazują, że bardzo często korzystamy z drukowanych „yellow pages”. Właściciele „Wirtualnych Telefonów w Panoramie Firm oraz Budownictwie otrzymują bezpłatne badanie pokazujące, że ich reklama w katalogach jest skuteczna oraz ilu nowych klientów mogą dzięki niej pozyskać – mówi Katarzyna Moczulska, koordynator projektu. – Do tej pory nie było narzędzia pozwalającego sprawdzić skuteczność reklamy „yellow pages” w Polsce.Teraz właściciele „Wirtualnego Telefonu” w Panoramie Firm i Budownictwie otrzymują darmowe badania, które pokazuję, że ta reklama działa – dodaje Katarzyna Moczulska.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top