Po czterech latach zmiana na stanowisku dyrektora zarządzającego w polskim oddziale Avaya. Wojciecha Głownię zastąpił Jakub Abramczyk, który będzie odpowiadał również za działania firmy na rynku czeskim
i słowackim.
Avaya jest jednym z największych światowych dostawców oprogramowania i systemów
do komunikacji biznesowej oraz usług w tej dziedzinie. Nowy dyrektor zarządzający dostrzega jednak spory potencjał ekspansji firmy w Polsce. – Chcemy dotrzeć z naszą ofertą do sektorów, w których Avaya nie jest w tej chwili obecna. Na polskim rynku widzimy jeszcze sporo miejsca dla wdrożenia naszych rozwiązań – mówi Jakub Abramczyk, poprzednio szef działu rozwiązań korporacyjnych, powstałym w firmie Motorola po przejęciu Symbol Technologies. – Jednym z priorytetów naszej strategii będzie z całą pewnością rozwój kanału partnerskiego – zapowiada Abramczyk.
Jakub Abramczyk posiada dziesięcioletnie doświadczenie w branży nowych technologii, które zdobywał pracując dla takich firm, jak: Lucent Technologies, Symbol Technologies i wspomniana Motorola. Co ciekawe, drogi Avaya i Abramczyka połączyły się już w przeszłości – pracował w polskim oddziale firmy od października
2000 r. do marca 2004 r., jako szef działu Connectivity Solutions. Jak ocenia swój powrót? – Zdaję sobie sprawę, że staję przed niezwykle odpowiedzialnym zadaniem jakim jest kierowanie tak szanowaną firmą, jaką jest Avaya. Tym bardziej, że wyzwanie dotyczy trzech rynków, a nie tylko jednego – zauważa Abramczyk.
– Liczę, że doświadczenie zdobyte przez ostatnie lata, pomoże mi wypełniać nową rolę z sukcesem.
Abramczyk studiował na Wydziale Fizyki Technologicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej, a wcześniej w australijskim Royal Melbourne Institute of Technology. Wolne od pracy chwile stara się spędzać aktywnie, latem uprawia kite surfing, a zimą snowboard. Ostatnio zmaga się z nowym wyzwaniem, które stanowi gra w golfa.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.