Do klientów Janmedia Interactive dołączyła europejska centrala koncernu MARS Inc., dla którego agencja pracowała nad budową internetowego wizerunku nowej marki – Perfect Fit.
Perfect Fit to nowa linia pokarmu dla kotów i psów. Główną grupą docelową są aktywni właściciele zwierząt, którzy podchodzą w emocjonalny sposób do swoich pupili. W ramach prac Janmedia przeprowadziła branding opracowując koncepcję prezentacji nowej marki w Internecie.
„Prace nad wizerunkiem Perfect Fit były prowadzone równolegle w 3 językach: włoskim, niemieckim i angielskim. To było dla Nas największym wyzwaniem” – podkreśla Monika Mikowska, New Business Developer w Janmedia. Graficzne projekty przygotowane przez Janmedia będą teraz wdrażane stopniowo przez MARS w lokalnych serwisach Perfect Fit w całej Europie.
Dodatkowo wrocławski oddział agencji wdrożył serwis produktowy Perfect Fit na rynek włoski (www.perfect-fit.it). Nowy serwis Perfect Fit został wdrożony w oparciu o najnowsze standardy budowania wizerunku marki w sieci. Strona została wyposażona w dynamiczne animacje flash, które mają podkreślić innowacyjność, a także jakość nowych produktów MARS. Głównym celem naszej pracy było stworzenie interaktywnej strony, a także jej poprawa pod względem układu informacji, tak by użytkownicy nie mieli problemów z odnalezieniem potrzebnych informacji o produkcie – mówi Mirosław Pośpiech, manager projektu ze strony Janmedia. Dodanie animacji we flashu znacznie także odświeżyło layout, co wpłynie pozytywnie na sposób postrzegania marki. – dodaje.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.