Janmedia podsumowuje rok 2005

Agencja interaktywna Janmedia podsumowała rok 2005. Był to pierwszy pełny rok obecności firmy na polskim rynku.

W tym czasie wdrożono ponad 20 projektów interaktywnych oraz pozyskano 15 nowych klientów. Klientami Janmedia zostali między innymi: Bank Pekao SA, Koncern Energetyczny ENERGA, Lukas Bank, Helion.pl, Soraya, Makro. Polskie biuro zrealizowało też międzynarodowe projekty dla klientów takich jak Bank Światowy i Time Warner.

Agencja konsekwentnie promuje usługi związane z konsultingiem użyteczności i dostępności serwisów. W tym celu uruchomiono listę dyskusyjną oraz przeprowadzono badanie efektywności polskich serwisów korporacyjnych, którego wyniki mają zostać opublikowane w ciągu najbliższego miesiąca. Trzeba też dodać, że blogi pracowników Janmedia dotyczące ergonomii i nowych trendów w projektowaniu cieszą się duża popularnością.

Usługi związane ze zwiększaniem użyteczności stron zostały rozbudowane o możliwość przeprowadzenia badań eye-tracking.

'Ubiegły rok był dla nas wszystkich pełen wyzwań ale i satysfakcji z pracy. Udało nam się nie tylko dynamicznie wejść na polski rynek ale i zwrócić uwagę wielu firm na ważne naszym zdaniem aspekty efektywności serwisów WWW – użyteczność i dostępność. Cieszę się, że nasi polscy klienci są otwarci na nowoczesne projektowanie zgodne z usability.’

– mówi Tomasz Karwatka, odpowiedzialny za wprowadzenie Janmedia do Polski.

Plan na przyszły rok obejmuje dalszy rozwój usług konsultingowych oraz rozwój platformy Rainforest (między innymi włączenie modułu Support System do Rainforesta).

http://www.janmedia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top