Agencja interaktywna Janmedia rozpoczyna kolejny duży audyt efektywności eCommerce. Klientem Janmedia została Grupa Kapitałowa Kolporter. Audyt dotyczyć będzie sklepów: ksiazki.ojeju.pl, muzyka.ojeju.pl, filmy.ojeju.pl, gry.ojeju.pl. Sklepy zostały uruchomione niedawno, niemniej już teraz znajduje się w nich 70 tysięcy produktów.
'Naszym głównym zadaniem będzie przyspieszenie rozwoju sklepu. Dzięki poprawie użyteczności zwiększy się ilość powracających użytkowników a osoby pierwszy raz wchodzące do sklepu chętniej będą składać zamówienia. Już teraz ilość użytkowników podwaja się z miesiąca na miesiąc. Naszym zadaniem jest jak najlepsze wykorzystanie potencjału
sklepu.’ – mówi Tomek Karwatka z Janmedia
Janmedia przeprowadzi testy heurystyczne oraz testy user-experience. Zbadana zostanie intuicyjność, efektywność i dostępność serwisu. Badania z użytkownikami pozwolą na sprawdzenie jak w praktyce serwis postrzegany jest przez użytkowników.
'Mimo, że liczba naszych klientów rośnie bardzo dynamicznie, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie badań przez Janmedia, bo uważamy, że zawsze warto szukać nowych, jeszcze doskonalszych rozwiązań, sprawdzonych na największych internetowych rynkach świata.’ – mówi Robert Sołkiewicz, pełnomocnik zarządu Kolportera Holding ds. biznesu internetowego.
Jest to drugi tak kompleksowy audyt efektywności eCommerce jaki Janmedia prowadzi dla polskiego klienta. Janmedia w swojej ofercie ma także badanie i poprawę użyteczności oraz dostępności serwisów korporacyjnych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.