Janmedia zwiększa efektywność serwisów ING Banku Śląskiego

Agencja interaktywna Janmedia w grudniu i styczniu przeprowadziła badania użyteczności serwisów ING Banku Śląskiego.
W trakcie trzech projektów zbadano serwis WWW INGBank.pl, serwis
transakcyjny ING BankOnLine oraz sprzedażowe serwisy Banku na portalach.
Celem badań było określenie, w jaki sposób można zwiększyć użyteczność i
efektywność serwisów.

W przypadku serwisu WWW oraz serwisów na portalach głównym celem było
wygenerowania zaleceń pozwalających na poprawę efektywności sprzedaży. W
przypadku systemu transakcyjnego skupiono się na polepszeniu wygody i
intuicyjności korzystania z systemu elektronicznej bankowości.

Prace prowadzone w dwóch zespołach przebiegały równolegle i opierały się
na bardzo intensywnej komunikacji z klientem. W jej wyniku udało się
zrealizować projekt w zakładanych ramach czasowych i z zachowaniem
wysokiej jakości pracy.

ING Bank Śląski dołączył tym samym do grona klientów Janmedia. Agencja
wcześniej pracowała dla takich klientów z branży finansowej jak: LUKAS
Bank, Pekao S.A., Bank Światowy, Euronet Worldwide, Generali.

www.janmedia.pl

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top