Janmedia zwiększa efektywność serwisów ING Banku Śląskiego

Agencja interaktywna Janmedia w grudniu i styczniu przeprowadziła badania użyteczności serwisów ING Banku Śląskiego.
W trakcie trzech projektów zbadano serwis WWW INGBank.pl, serwis
transakcyjny ING BankOnLine oraz sprzedażowe serwisy Banku na portalach.
Celem badań było określenie, w jaki sposób można zwiększyć użyteczność i
efektywność serwisów.

W przypadku serwisu WWW oraz serwisów na portalach głównym celem było
wygenerowania zaleceń pozwalających na poprawę efektywności sprzedaży. W
przypadku systemu transakcyjnego skupiono się na polepszeniu wygody i
intuicyjności korzystania z systemu elektronicznej bankowości.

Prace prowadzone w dwóch zespołach przebiegały równolegle i opierały się
na bardzo intensywnej komunikacji z klientem. W jej wyniku udało się
zrealizować projekt w zakładanych ramach czasowych i z zachowaniem
wysokiej jakości pracy.

ING Bank Śląski dołączył tym samym do grona klientów Janmedia. Agencja
wcześniej pracowała dla takich klientów z branży finansowej jak: LUKAS
Bank, Pekao S.A., Bank Światowy, Euronet Worldwide, Generali.

www.janmedia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top