We wtorek wieczorem czasu kalifornijskiego ruszyła japońska edycja Twittera. W przeciwieństwie do amerykańskiej wersji, w której nie ma reklam, w nowym serwisie znalazło się całkiem sporo banerów – napisał CNET.
Podczas rozmowy z dziennikarzami Joi Ito z Digital Garage – firmy, która opracowała japońskie tłumaczenie popularnej platformy miniblogów – powiedział, że menedżerowie Twittera zdecydowali się umieszczać reklamy w serwisie już od pierwszego dnia działalności. Trudno jest dodawać banery w późniejszym czasie. Dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić je już na starcie – powiedział Ito.
Jednym z pierwszych kluczowych klientów japońskiego Twittera został producent samochodów Toyota. Marka otrzymała własny blogowy kanał. chcemy, aby jak najwięcej firm korzystało z tego narzędzia – wyjaśnił Ito.
Tymczasem w amerykańskim Twitterze nadal nie ma reklam. Co jakiś czas pojawiają się nieoficjalne informacje o ich rychłym wprowadzeniu. Zarząd serwisu jednak szybko im zaprzecza, boi się reakcji użytkowników. Potwierdza to rozumowanie Ity.
Twitter jest popularny w Kraju Kwitnącej Wiśni już od dłuższego czasu. Dla przykładu w dniach 21 / 22 kwietnia mieszkańcy Tokio napisali prawie 29 tysięcy notek, a Nowego Jorku czy San Francisco po 14 tysięcy. Oczywiście mimo tego amerykańskich użytkowników było znacznie więcej niż japońskich.
Źródło: CNET
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.