Wakacje w tym roku mogą być nie tylko tańsze od ubiegłorocznych, ale mogą być wręcz darmowym prezentem. Wystartował letni konkurs „Jedź za darmo na wakacje”, przygotowany przez portal turystyczny EasyGo.pl i jego partnera NIVEA SUN. Aż 3 zwycięzców jeszcze w te wakacje pojedzie za darmo wraz z zaproszoną przez siebie osobą na słoneczną Majorkę.
„Jedź za darmo na wakacje” www.easygo.pl/gra to prosta i bardzo wakacyjna zabawa polegająca na internetowej grze w puzzle na czas. – Po zalogowaniu się do bazy graczy, każdy użytkownik zaczyna układać jedną z kilkunastu przygotowanych przez nas kreacji graficznych – wyjaśnia Tomasz Domżalski, dyrektor działu marketingu EasyGo.pl – Obrazowo promujemy to czym w naszym przekonaniu są i powinny być udane wakacje, a więc uśmiech, radość, piękną i bezpieczną opaleniznę i całe mnóstwo słonecznych, wakacyjnych emocji.
Czas układania puzzli liczony jest przez system z dokładnością do tysięcznej części sekundy. Odliczanie czasu układania rozpoczyna się w chwili naciśnięcia przycisku graj i kończy się automatycznie po całkowitym i prawidłowym ułożeniu kreacji. Każdy użytkownik po zakończeniu swojej gry zostaje dodany, wraz ze swoim czasem, do listy rankingowej danego miesiąca. Lista prezentuje aż 100 najlepszych wyników. Warto nadmienić, że system od strony technicznej i regulaminowej wyklucza stosowanie jakichkolwiek programów automatycznych. Liczy się tylko zręczność, refleks i spostrzegawczość.
– Zabawa jest o tyle ciekawa, że każdy wynik można wielokrotnie poprawiać – dodaje Andrzej Glapiak, PR manager w EasyGo.pl – Każdy uczestnik naszej zabawy może grać i poprawiać swój czas tyle razy ile tylko chce, a tym samym w nieskończoność zwiększać swoje szanse na wygranie nagrody głównej.
Nagrodą dla najszybszego gracza, w każdym z konkursowych miesięcy, jest dwuosobową wycieczkę na słoneczną Majorkę do hotelu Cala Marsal. Hotel ten w portalowym programie Opinie, badającym jakość usług turystycznych, został bardzo wysoko oceniony przez powracających z niego klientów EasyGo.pl. W ankietowym rankingu otrzymał aż 4,9 na 5 możliwych punktów. Wyjazd na Majorkę przygotowany został we współpracy z firmą Orbis. Dodatkową niespodzianką dla każdego zwycięzcy jest pakiet kosmetyków słonecznych przygotowanych przez NIVEA SUN, pozwalający na bezpieczne korzystanie ze słońca.
Zabawa rozpoczęła się 1 mają i trwać będzie przez 3 kolejne miesiące: maj, czerwiec i lipiec. Każdy kalendarzowy miesiąc to szansa na wygranie kolejnej wycieczki. Nagrodowe wyjazdy realizowane będą we wrześniu tego roku.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.