Kampanie jednodniowe oraz nowe formaty reklamowe to jesienne nowości przygotowane przez sieć Evolution Media Net.
Kampania jednodniowa – nazwa produktowa evo.Dniówka – to nowy produkt zasięgowy pozwalający dotrzeć do bardzo dużej liczby odbiorców w bardzo krótkim czasie. Dzięki temu, że 70 procent internautów korzysta z internetu codziennie (Megapanel PBI/Gemius, 08.2011), a emisje jednodniowe gwarantują ponadprzeciętną częstotliwość wyświetlania reklam, ma to być bardzo skuteczna forma promocji. Evo.Dniówki emitowane są w obrębie wszystkich serwisów należących do sieci czyli blisko 500 witryn.
„Nowe formy reklamowe w naszej ofercie są bezpośrednią odpowiedzią na oczekiwania naszych największych klientów. Duże formaty reklamowe, w emisji jednodniowej o dużej częstotliwości emisji dają możliwość realnego zaistnienia w świadomości konsumentów” – komentuje Michał Burecki, dyrektor działu agencyjnego Evolution Media Net.
Oprócz kampanii jednodniowych w ofercie sieci pojawiły się dwa nowe formaty reklamowe: SkyFly oraz Floor ad.
SkyFly wyświetla się pionowo po prawej stronie przeglądanej witryny. Reklama włącza się w momencie wejścia na stronę, pojawia się półprzezroczyste tło, a na nim kreacja reklamowa 300×600 pikseli. Reklamę można zwinąć do paska, który jest widoczny w prawym górnym rogu przeglądarki, a użytkownik może w każdej chwili ją rozwinąć. Natomiast Floor Ad jest najbardziej widoczną formą reklamową w internecie, wyświetla się nad treścią strony i jest wyrównana do dolnej krawędzi przeglądarki. Rozmiar kreacji reklamowej w tym przypadku to 300×950 pikseli.
Wpisy promowane
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.