Jesienne nowości w Evolution

Opublikowano: 10 listopada 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Kampanie jednodniowe oraz nowe formaty reklamowe to jesienne nowości przygotowane przez sieć Evolution Media Net.

Kampania jednodniowa – nazwa produktowa evo.Dniówka –  to nowy produkt zasięgowy pozwalający dotrzeć do bardzo dużej liczby odbiorców w bardzo krótkim czasie. Dzięki temu, że 70 procent internautów korzysta z internetu codziennie (Megapanel PBI/Gemius, 08.2011), a emisje jednodniowe gwarantują ponadprzeciętną częstotliwość wyświetlania reklam, ma to być bardzo skuteczna forma promocji. Evo.Dniówki emitowane są w obrębie wszystkich serwisów należących do sieci czyli blisko 500 witryn.

„Nowe formy reklamowe w naszej ofercie są bezpośrednią odpowiedzią na oczekiwania naszych największych klientów. Duże formaty reklamowe, w emisji jednodniowej o dużej częstotliwości emisji dają możliwość realnego zaistnienia w świadomości konsumentów” – komentuje Michał Burecki, dyrektor działu agencyjnego Evolution Media Net.

Oprócz kampanii jednodniowych w ofercie sieci pojawiły się dwa nowe formaty reklamowe: SkyFly oraz Floor ad.

SkyFly wyświetla się pionowo po prawej stronie przeglądanej witryny. Reklama włącza się w momencie wejścia na stronę, pojawia się półprzezroczyste tło, a na nim kreacja reklamowa 300×600 pikseli. Reklamę można zwinąć do paska, który jest widoczny w prawym górnym rogu przeglądarki, a użytkownik może w każdej chwili ją rozwinąć. Natomiast Floor Ad jest najbardziej widoczną formą reklamową w internecie, wyświetla się nad treścią strony i jest wyrównana do dolnej krawędzi przeglądarki. Rozmiar kreacji reklamowej w tym przypadku to 300×950 pikseli.

Hanna LaskowskaJesienne nowości w Evolution

Podziel się!

O autorze

hania