Jubileuszowy TravelCamp już niebawem w Warszawie

Opublikowano: 4 grudnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

W wtorek, 11 grudnia, w Warszawie odbędzie się 10. edycja spotkania marketingu internetowego z turystyką, TravelCamp.

Jubileuszowy TravelCamp już niebawem w Warszawie 1TravelCamp co kwartał przyciąga hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, travel managerów, agencje interaktywne, specjalistów z zakresu marketingu internetowego. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu, rozmawiają o nowych technologiach, trendach w e-turystyce, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych.

Wśród prelegentów 10. edycji TravelCampu znajdą się przedstawiciele międzynarodowych marek, takich jak Microsoft, Kayak.com czy HRS, a także blogerzy, podróżnicy i eksperci na co dzień zajmujący się wykorzystaniem strategii marketingowych w turystyce i hotelarstwie. Aplikacje mobilne, meta wyszukiwarki, wykorzystanie mediów społecznościowych, a także turystyczny spam w wyszukiwarkach internetowych to tematy, które będą dominować podczas najbliższego spotkania.

Impreza będzie też okazją do wyróżnienia najbardziej interesujących witryn turystycznych 2012 roku. Statuetki i nagrody specjalne odbiorą laureaci ogólnopolskiego plebiscytu Dobra Strona Turystyki, podczas którego przedstawiciele branży internetowej wskażą wyróżniające się projekty i strony internetowe z branży travel.

Warunkiem udziału w wydarzeniu jest rejestracja na stronie internetowej travelcamp.pl oraz potwierdzenie obecności najpóźniej 48 godzin przed jego rozpoczęciem.

10. spotkanie marketingu internetowego z turystyką odbędzie się 11 grudnia w klubie jazzowym Tygmont w Warszawie.

Dawid ZarazińskiJubileuszowy TravelCamp już niebawem w Warszawie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.