Justin Bieber, bożyszcze nastolatek i zarazem obiekt drwin, rozpoczął swoją karierę pięć lat temu za sprawą YouTube. Wszystko dzięki matce, która 19 stycznia 2007 udostępniła film z jego występem za pomocą internetu. Nikt nie spodziewał się, że dzięki temu tak „odmieni się” życie 12-letniego wtedy chłopaka.
Opublikowany na koncie kidrauhl film prezentował młodego Biebera wykonującego utwór Ne-Yo pod tytułem So Sick. Z czasem zainteresował się nim Usher, później czekała go tylko sława i zauroczenie dziewcząt w różnym wieku. Scenariusz jak u wielu innych gwiazd, ale wyróżnikiem jest to, że Justin Bieber zyskał popularność nie dzięki Idolowi czy Mam talent, ale poprzez internetową prezentację swoich możliwości.
Ile osób w sieci jest zainteresowanych poczynaniami Biebera w dniu dzisiejszym? Podajmy liczby: 16,7 mln osób obserwujących jego wypowiedzi na Twitterze i 39,4 mln kliknięć „Lubię to” na Facebooku. Z okazji 5. rocznicy Google Chrome opublikowało specjalny spot prezentujący jego drogę do sławy:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xN68sT2Xt1M
Powstała również ikonografika o podobnej treści wykonana dla serwisu Mashable przez Crisp Social, duńską agencję social media:
Spoglądając na ten niewątpliwy fenomen od strony ironicznej można powiedzieć, że stworzono dzięki YouTube następną banalną gwiazdę muzyki pop. Jeśli jednak potraktujemy sprawę poważnie okazuje się, że internet jest czymś, co potrafi zmienić koleje losu współczesnego człowieka.
Na koniec prezentujemy jedną z wielu parodii utworów Justina Biebera, ukazując tym samym starą prawdę, iż kij ma dwa końce:
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.