Już po raz trzeci CR Media pomaga osieroconym dzieciom

Opublikowano: 14 stycznia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

CR Media po raz kolejny wsparła kampanię informacyjną Wiosek Dziecięcych SOS prowadzoną w Internecie. Departament Internetu w CR Media bierze udział w akcji na rzecz Wiosek Dziecięcych SOS od ponad roku. Obecna, grudniowa kampania była już trzecią z tej serii.

'CR Media, jak i ludzie tworzący tę firmę, nigdy nie byli obojętni na otaczającą nas rzeczywistość i potrzeby innych, szczególnie tych najmłodszych. Świadczyć o tym mogą liczne akcje, w których z chęcią i satysfakcją uczestniczymy. Jesteśmy dumni i pełni wiary, że dzięki nam oraz pomocy szerokiego grona wydawców treści internetowych być może choć kilkoro dzieci więcej zapewnione będzie miało fachową opiekę i pomoc.' – mówi Tomasz Rzepniewski, Account Manager CR Media.

Stowarzyszenie Wioski Dziecięce SOS zajmuje się tworzeniem domów dla osieroconych dzieci. Ideą przewodnią Wiosek Dziecięcych jest łączenie rodzeństwa i stworzenie dla dzieci optymalnych warunków do rozwoju emocjonalnego i intelektualnego. Dotychczas powstały 3 Wioski Dziecięce, w których mieści się 10-12 domów. W każdym z domów mieszka od 6 do 8 dzieci wraz z przybraną mamą. Dzieci w Wioskach SOS otrzymują fachową pomoc specjalistów – psychologów, logopedów i innych. Szczegółowe informacje na temat Wiosek Dziecięcych znajdują się na stronie sos-wd.org.

Grudniowa kampania internetowa realizowana bezpłatnie przez CR Media emitowana była na takich portalach jak Wirtualna Polska czy O2 oraz na licznych witrynach należących do współpracujących z CR Media sieci Ad.net i AdClick. Dodatkowo powierzchnię reklamową na potrzeby akcji udostępniły również nieodpłatnie: sieć reklamowa QNET oraz IDMnet. W kampanii wykorzystane były rozmaite formy reklamowe – billboardy, bannery, skyscrapery. Kampania zanotowała znaczącą liczbę ponad 4.3 mln odsłon, z czego ok. 2.8 mln zrealizowały sieci Ad.net i AdClick.

Kreację do kampanii przygotowała opiekująca się stale projektem Wiosek SOS agencja reklamowa NoS/BBDO. Akcja informacyjna wspierana była również przez media off-line: prasę, radio i telewizję. Wszystkie media uczestniczyły w akcji na zasadach non-profit. Patronat nad programem tworzenia Wiosek Dziecięcych SOS objął Prezydent RP Aleksander Kwaśniewski.

CR Media zawsze stara się wspierać ważne inicjatywy charytatywne – tak było między innymi z kampaniami informacyjnymi 'Zobacz niewidome dzieci' Stowarzyszenia Tęcza, 'Płytka wyobraźnia to kalectwo' Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji czy kampanią 'Litwa' Polskiej Akcji Humanitarnej.

http://www.crmedia.pl

http://www.sos-wd.org

Sylwester KozakJuż po raz trzeci CR Media pomaga osieroconym dzieciom

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.