W styczniu tego roku PZU wprowadził do swojej oferty nowy produkt – Plan na Życie – ochronno-inwestycyjne ubezpieczenie na życie, pozwalające Klientom na indywidualny wybór sposobu lokowania środków. K2 stworzyło serwis informacyjny www.plannazycie.pl poświęcony temu produktowi.
Aby przedstawić ubezpieczenia w sposób ciekawy, zrozumiały i zachęcający do kontaktu z Agentem wykorzystano animacje typograficznie, za pomocą których „opowiedziano” o produkcie. Użyty mechanizm odwołuje się do znanych z Internetu, np. z kanału YouTube, narzędzi wyrazu. Przekaz wzmocniono uruchamiając u odbiorców wyobraźnię potrzeb, poprzez zaprezentowanie w wykorzystanych do animacji scenariuszach sytuacji życiowych w których produkt jest szczególnie przydatny.
Produkty finansowo-ubezpieczeniowe są często bardzo skomplikowane (ze względu na swoją złożoność) i przez to trudne w odbiorze dla grupy docelowej. Zdecydowaliśmy się na użycie techniki „kinetic typo”, by w prosty i atrakcyjny sposób przekazać benefity jakie niesie ze sobą PZU Plan na Życie. Zrealizowane przez nas animacje łączą w sobie informacje o ofercie i symulacje profitów dla konkretnych przedstawicieli targetu, zachowując przy tym dużą łatwość w odbiorze. – komentuje Łukasz Szczybelski, Senior Creative & Copywriter, K2 Internet S.A.
Odpowiedni dobór środków wyrazu wywołał pozytywne opinie wśród odbiorców i pomógł wzbudzić zainteresowanie ofertą. Tym samym mogę śmiało powiedzieć, że uzyskujemy zamierzony rezultat sprzedażowy. – komentuje Dariusz Maciołek, kierownik zespołu interaktywnego Grupy PZU.
K2 wykonuje obsługę stałą dla Grupy PZU od lipca 2009 r. W tym czasie zrealizowano szereg kampanii produktowych.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.