Po raz kolejny K2 wraz z Play podchodzi do świąt w sposób niekonwencjonalny. Tym razem w opozycji do tradycyjnego, znanego wszystkim sposobu przekazywania życzeń stworzono muzyczną e-kartkę dostępną pod adresem: www.urwanizchoinki.pl.
Na Internautów czeka generator życzeń, dający możliwość konfiguracji kartki zgodnie z własnymi preferencjami muzycznymi oraz nastrojem i podejściem do klimatu świąt – kartka dopasowana jest również do tych, którzy nie gustują w słodkich standardowych życzeniach świątecznych.
Konfiguracja polega na wyborze klimatu tekstów: od tych ułożonych, przez niesforne, do takich kompletnie od czapy oraz na wyborze stylu muzycznego. Całość dopełniają zabawne animacje skrzatów/stworków świątecznych, które śpiewają te życzenia: rockowego bałwana (któremu głosu użyczył pewien wokalista rokowy), góralskiego renifera (śpiewane przez prawdziwego górala) oraz kolędniczego elfa (tu nie udało się złapać prawdziwego elfa, więc zwrócono się do jednego z aktorów). Kartkę można wysłać znajomym również przez Facebook’a (kartka wykorzystuje technologię Facebook Connect).
Po raz kolejny zdecydowaliśmy się wyjść naprzeciw potrzebą grupy docelowej marki Play – osób młodych, poszukujących odmiany i nowości. Po zeszłorocznym sukcesie związanych z projektem Zająca Mroku, i tym razem zdecydowaliśmy się na stworzenie kreacji innej niż wszystkie – zabawnej i zdystansowanej do pozostałych aktywności dostępnych w sieci. – komentuje Magdalena Zawada, Account Director K2 Internet.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.