Prezentacje multimedialne i serwisy www są integralną częścią działalności e-marketingowej K2 Internet. Wykonana przez agencję interaktywno-multimedialna prezentacja nowego samochodu Volvo XC90 jest najwyższej jakości produktem informacyjno – wizerunkowym.
Pierwszy efekt pracy agencji K2 dla marki Volvo, można obejrzeć pod adresem: volvocars.pl/xc90 Interaktywne i multimedialne Volvo XC90 to świadome zamierzenie dostarczenia informacji o modelu, w możliwie wciągający i budując wizerunek sposób. Serwis jest stosunkowo ciężki, ale grupa docelowa to posiadacze najlepszego sprzętu, w tym również łączy do internetu. Ten serwis to wyraźny przejaw procesu coraz częstszego przenikania multimediów i internetu. Właściwie serwis ten jest prezentacją multimedialną, bo od razu został zaprojektowany jako interaktywna, multimedialna prezentacja modelu w formie strony i prezentacji na krążku CD w kształcie samochodu. W niedalekiej przyszłości, w miarę upowszechniania się sztywnych łączy, produktowe strony www będą w pełni multimedialne, a multimedia interaktywne.
Celem prezentacji jest przedstawienie nowego modelu Volvo XC90, który poszerza gamę samochodów tej marki o pojazdy typu SUV (Sport Utlility Vehicle). Prezentacja ma charakter informacyjno – wizerunkowy – z jednej strony szczegółowo przedstawia wszystkie funkcje i zalety samochodu, z drugiej posługuje się wysokiej jakości materiałem audiowizualnym działającym przede wszystkim w warstwie emocjonalnej.
Większość funkcji oferowanych w nowym Volvo XC90 zostało przedstawionych z wykorzystaniem krótkich multimedialnych prezentacji. Użytkownik może na własne uszy sprawdzić działanie przestrzennego systemu Dolby ProLogic i dowiedzieć się, jak działają systemy czynnego i biernego bezpieczeństwa. W prezentacji zamieszczono także informacje techniczne, cennik oraz dla użytkowników posiadających dostęp do internetu, usługę kontaktu z dealerem Volvo (system Call Me Back dostarczony przez firmę Call Center Poland).
http://www.k2.pl
http://www.volvocars.pl/xc90
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.