Agencja K2 Internet zmieniła swoją strukturę organizacyjną tworząc nowe stanowiska kierownicze i zatrudniając grupę specjalistów z zewnątrz.
W ramach reorganizacji utworzono trzy nowe stanowiska: Dyrektora Kreatywnego, Dyrektora Marketingu i Business Development Managera. Dyrektorem Kreatywnym został Maciej Gandys, który odpowiada za całą kreację agencji oraz kieruje wewnętrznym studiem graficznym. Stanowisko Dyrektora Marketingu powierzono Grzegorzowi Kurowskiemu,, z zadaniami polegającymi na promocji agencji oraz planowaniu strategicznym komunikacji dla klientów. Stanowisko Business Development Manager objął Tymoteusz Chmielewski, jako osoba odpowiedzialna za rozwój technologiczny agencji oraz wdrażanie nowych usług.
„To z pewnością nie są zwykłe zmiany kadrowe. Zatrudniając Maćka, Grzegorza i Tymoteusza chcemy wzmocnić nasz know-how w trzech dziedzinach będących filarami naszej przewagi konkurencyjnej: kreacji, strategii i technologii. Jednocześnie dążymy do tego, aby nasza już ponad 50-osobowa organizacja była jeszcze bardziej wiarygodnym i sprawnym partnerem biznesowym dla Klientów” – tak komentuje zmiany Janusz Żebrowski, wiceprezes Zarządu K2 Internet S.A.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.