Agencja K2 Internet zmieniła swoją strukturę organizacyjną tworząc nowe stanowiska kierownicze i zatrudniając grupę specjalistów z zewnątrz.
W ramach reorganizacji utworzono trzy nowe stanowiska: Dyrektora Kreatywnego, Dyrektora Marketingu i Business Development Managera. Dyrektorem Kreatywnym został Maciej Gandys, który odpowiada za całą kreację agencji oraz kieruje wewnętrznym studiem graficznym. Stanowisko Dyrektora Marketingu powierzono Grzegorzowi Kurowskiemu,, z zadaniami polegającymi na promocji agencji oraz planowaniu strategicznym komunikacji dla klientów. Stanowisko Business Development Manager objął Tymoteusz Chmielewski, jako osoba odpowiedzialna za rozwój technologiczny agencji oraz wdrażanie nowych usług.
„To z pewnością nie są zwykłe zmiany kadrowe. Zatrudniając Maćka, Grzegorza i Tymoteusza chcemy wzmocnić nasz know-how w trzech dziedzinach będących filarami naszej przewagi konkurencyjnej: kreacji, strategii i technologii. Jednocześnie dążymy do tego, aby nasza już ponad 50-osobowa organizacja była jeszcze bardziej wiarygodnym i sprawnym partnerem biznesowym dla Klientów” – tak komentuje zmiany Janusz Żebrowski, wiceprezes Zarządu K2 Internet S.A.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.