K2 Internet rozwija strukturę organizacyjną

Opublikowano: 6 sierpnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja K2 Internet zmieniła swoją strukturę organizacyjną tworząc nowe stanowiska kierownicze i zatrudniając grupę specjalistów z zewnątrz.

W ramach reorganizacji utworzono trzy nowe stanowiska: Dyrektora Kreatywnego, Dyrektora Marketingu i Business Development Managera. Dyrektorem Kreatywnym został Maciej Gandys, który odpowiada za całą kreację agencji oraz kieruje wewnętrznym studiem graficznym. Stanowisko Dyrektora Marketingu powierzono Grzegorzowi Kurowskiemu,, z zadaniami polegającymi na promocji agencji oraz planowaniu strategicznym komunikacji dla klientów. Stanowisko Business Development Manager objął Tymoteusz Chmielewski, jako osoba odpowiedzialna za rozwój technologiczny agencji oraz wdrażanie nowych usług.

„To z pewnością nie są zwykłe zmiany kadrowe. Zatrudniając Maćka, Grzegorza i Tymoteusza chcemy wzmocnić nasz know-how w trzech dziedzinach będących filarami naszej przewagi konkurencyjnej: kreacji, strategii i technologii. Jednocześnie dążymy do tego, aby nasza już ponad 50-osobowa organizacja była jeszcze bardziej wiarygodnym i sprawnym partnerem biznesowym dla Klientów” – tak komentuje zmiany Janusz Żebrowski, wiceprezes Zarządu K2 Internet S.A.

http://www.k2.pl

Sylwester KozakK2 Internet rozwija strukturę organizacyjną

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.