K2 Internet S.A. w drodze na giełdę

W dniu 30 maja 2007 r., K2 Internet S.A. złożyła prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego.
„Tak jak dla innych spółek, Giełda jest dla K2 Internet S.A. szansą na dalszy rozwój firmy. Zdobyliśmy już czołową pozycję na rynku e-marketingu w Polsce. Chcemy dalej umacniać naszą pozycję, rozwijać się w segmentach na których jesteśmy obecni oraz – przede wszystkim – rozwijać nowe usługi. Wszystko wskazuje na to, iż K2 Internet S.A. ma szansę zostać pierwszą spółką z rynku e-marketingowego obecną na GPW. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu nasza przewaga nad konkurencją wzrośnie jeszcze bardziej. Planowany debiut K2 Internet S.A. prawdopodobnie nie tylko istotnie wpłynie na naszą sytuację, lecz także na całą branżę. Dzięki umocnieniu pozycji lidera mamy nadzieję dalej kreować standardy e-marketingu na dynamicznie rozwijającym się rynku.” – mówi Janusz Żebrowski, Prezes Zarządu.

K2 Internet S.A. należy do grona czołowych firm zajmujących się usługami interaktywnymi w Polsce. Spółka jest innowacyjną firmą marketingowo-technologiczną, budującą relacje pomiędzy markami a ich klientami. Spółka jest laureatem wielu prestiżowych nagród, które od lat otrzymuje za realizację projektów interaktywnych dla swoich klientów, m.in. Złote Orły, Golden Drum Awards, Cresta Awards. W 2003 r. K2 Internet w rankingu Media i Marketing Polska została uznana za najbardziej kreatywną agencję interaktywną w Polsce, a w 2006 r. przez Impactora – za najbardziej podziwianą agencję interaktywną w Polsce.

W roku 2006 Spółka otrzymała status „Microsoft Gold Certified Partner” jako wyraz oceny kompetencji i zrealizowanych wdrożeń. Współpraca z Microsoft a także z RedDot (K2 Internet ma status Advanced Partner jednego z najlepszych dostawców systemów zarządzania treścią serwisów www) i innymi partnerami jest podstawą kompetencji technologicznych Spółki. Zrealizowane inwestycje we własne data center, partnerzy technologiczni oraz wykwalifikowany zespół pozwalają skutecznie konkurować w obszarach ważnych dla rozwoju spółki nawet z wielokrotnie większymi firmami IT.

Na działalność K2 Internet S.A. składają się dwa obszary kompetencyjne:
•    e-marketing – kompleksowa obsługa w zakresie marketingu w nowych mediach, w tym dedykowane rozwiązania informatyczne, które w oparciu o technologie firmy Microsoft oraz posiadaną infrastrukturę pozwalają na realizację krytycznych biznesowo projektów w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klienta on-line.
•    nowe media – ACR S.A., należący do grupy K2 Internet S.A., to niezależny dom mediowy wyspecjalizowany w mediach interaktywnych.

Rynek Polski, na którym działa K2 Internet S.A., znajduje się w fazie dynamicznego wzrostu. Przykładowo: wzrost rynku reklamy on-line, który jest silnie skorelowany z rynkiem usług interaktywnych, na którym działa spółka, w zeszłym roku zanotował w Polsce wzrost o 55% a w 2005 r. aż o 85%. Tendencje w Europie Zachodniej i USA wskazują, że trend wzrostowy utrzyma się, a nowe media coraz bardziej będą zastępować tradycyjne.

„Chcemy zbudować kilkusetosobową, bardzo silną i unikalną w Polsce organizację do realizacji dużych i innowacyjnych projektów interaktywnych w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klientów. Obecnie K2 Internet S.A. jest rozwiniętą organizacją zorientowaną na tworzenie dużych i nowatorskich projektów jak np.: moblog.pl, coke.pl, czy pracuj.pl. Tworzymy również dedykowane rozwiązania z zakresu ECM (Enterprise Content Management – systemy zarządzania treścią integrujące zbieranie i zarządzania informacją w skali całego przedsiębiorstwa) i BPM (Business Proces Management – automatyzacja procesów) – m.in. dla banków –  zwiększając wydajność procesów obsługi klientów. Aby tworzyć przewagi konkurencyjne, marketing stale wymaga innowacji. Naszą misją jest pomaganie w wykorzystywaniu nowych mediów i technologii do tworzenia relacji marek z ich klientami.” – dodaje Michał Lach, Przewodniczący Rady Nadzorczej K2 Internet S.A.

Do głównych udziałowców K2 Internet S.A. należą założyciele firmy oraz fundusz venture capital BMP AG. W 2006 r. przychody spółki osiągnęły prawie 16 mln zł, natomiast zysk netto 1,1 mln zł. Firma zatrudnia ponad 100 osób. Obok członków Zarządu do akcjonariuszy K2 Internet S.A. należą również pracownicy.

www.k2.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top