K2 Internet wdrożyła System Ekstranetowy dla firmy Nissan

Podstawowym zadaniem Systemu jest wspieranie pracy sprzedawców i kierowników salonów dealerskich Nissana. Jego wykorzystanie usprawnia obsługę, zarówno podczas wizyty klienta w salonie, jak i przy kontakcie telefonicznym.
Sprzedawca ma dostęp do obszernej bazy danych o klientach, począwszy od historii kontaktów, poprzez ich preferencje, po różnego rodzaju uwagi. System wspomaga również zarządzanie relacjami z klientami, czyli w części jest narzędziem klasy CRM.Integralną częścią systemu jest program „Dealer/Sprzedawca” przeznaczony dla poszczególnych placówek sprzedaży.

Aplikacja posiada intuicyjny interfejs użytkownika, oparty na systemie zakładek i przewijanych okien, Jej działanie nie jest uzależnione od stałego połączenia z Internetem, dzięki czemu dealerzy mogą pracować off-line. Do zarządzania wszystkimi użytkownikami systemu, a także do wspomagania działalności działów marketingu i sprzedaży, służy „Panel Administracyjny”. Prosta w użytkowaniu aplikacja internetowa ułatwia pracownikom firmy m.in. sporządzanie raportów dotyczących potencjalnych klientów. Mogą oni w ten sposób sprawdzić np. ile osób jest zainteresowanych danym modelem i jaki jest ich ulubiony kolor samochodu.

System Ekstranetowy wspomaga pracę sprzedawców i dealerów firmy Nissan. System Ekstranetowy został opracowany zgodnie z wymaganiami GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych). Duży nacisk położono na bezpieczeństwo danych przechowywanych na komputerach w salonach dealerskich i serwerze. Dane przesyłane w systemie są szyfrowane, a dostęp do nich jest kontrolowany za pomocą loginów i haseł. Informacje o klientach są wprowadzane do Systemu tylko za zgodą osób ankietowanych.Założenia Systemu Ekstranetowego Nissan zostały opracowane przez K2 we współpracy z agencją reklamową Doug Faber Family, obsługującą Nissan Poland.

http://www.k2.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry