Podstawowym zadaniem Systemu jest wspieranie pracy sprzedawców i kierowników salonów dealerskich Nissana. Jego wykorzystanie usprawnia obsługę, zarówno podczas wizyty klienta w salonie, jak i przy kontakcie telefonicznym.
Sprzedawca ma dostęp do obszernej bazy danych o klientach, począwszy od historii kontaktów, poprzez ich preferencje, po różnego rodzaju uwagi. System wspomaga również zarządzanie relacjami z klientami, czyli w części jest narzędziem klasy CRM.Integralną częścią systemu jest program „Dealer/Sprzedawca” przeznaczony dla poszczególnych placówek sprzedaży.
Aplikacja posiada intuicyjny interfejs użytkownika, oparty na systemie zakładek i przewijanych okien, Jej działanie nie jest uzależnione od stałego połączenia z Internetem, dzięki czemu dealerzy mogą pracować off-line. Do zarządzania wszystkimi użytkownikami systemu, a także do wspomagania działalności działów marketingu i sprzedaży, służy „Panel Administracyjny”. Prosta w użytkowaniu aplikacja internetowa ułatwia pracownikom firmy m.in. sporządzanie raportów dotyczących potencjalnych klientów. Mogą oni w ten sposób sprawdzić np. ile osób jest zainteresowanych danym modelem i jaki jest ich ulubiony kolor samochodu.
System Ekstranetowy wspomaga pracę sprzedawców i dealerów firmy Nissan. System Ekstranetowy został opracowany zgodnie z wymaganiami GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych). Duży nacisk położono na bezpieczeństwo danych przechowywanych na komputerach w salonach dealerskich i serwerze. Dane przesyłane w systemie są szyfrowane, a dostęp do nich jest kontrolowany za pomocą loginów i haseł. Informacje o klientach są wprowadzane do Systemu tylko za zgodą osób ankietowanych.Założenia Systemu Ekstranetowego Nissan zostały opracowane przez K2 we współpracy z agencją reklamową Doug Faber Family, obsługującą Nissan Poland.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.