11 października b.r. witryna 'Peugeot 407 – znów warto rozmawiać o samochodach’ autorstwa K2 została nagrodzona statuetką Bronze Drum na Golden Drum Advertising Festival – jednym z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych na świecie, organizowanym od 1994 w Słowenii.
Wyróżniony serwis dostępny jest pod adresem http://www.407.peugeot.com.pl/. K2 przygotowała go w maju b.r. dla Peugeot Polska, jako główny nośnik promocji w internecie nowego modelu samochodu marki Peugeot. Witryna Peugeot 407 to połączenie interaktywnej zabawy i inteligentnego, opartego na emocjach pozycjonowania produktu. Internauta, odwiedzając mieszkanie właściciela auta, równocześnie poznaje i podziwia atrybuty samochodu.
Nietypowa forma interakcji wspomaga doznawanie marki, a jednocześnie zapewnia przekazanie internaucie wszystkich ważnych informacji o samochodzie. Ten wzorcowy serwis typu experience został w całości oparty na technologii flash.
Unikalny pomysł na kreację oraz formę przekazu zaowocował doskonałymi wynikami oglądalności witryny – w ciągu 3 pierwszych miesięcy odwiedziło ją ponad 124.000 internautów. Została ona również doceniona przez międzynarodową społeczność ekspertów kreacji internetowej uzyskując ITA Featured Site Award oraz uznanie na prestiżowych stronach webdesignerskich: amerykańskiej NewPick, brytyjskiej Fcukstar oraz brazylijskiej 4EFX Alternative Design.
Janusz Żebrowski, Prezes Zarządu K2 Internet S.A., tak komentuje to wydarzenie: 'Nagroda Bronze Drum jest kolejnym potwierdzeniem naszej pozycji na rynku – wg Media i Marketing Polska zostaliśmy uznani w październiku 2003 za najbardziej kreatywną agencję interaktywną w Polsce. Na swoim koncie mamy już 17 nagród i wyróżnień, a kolejne, uzyskiwane w tym roku w prestiżowych konkursach międzynarodowych są dowodem na to, iż poziom kreatywny naszych prac stoi na najwyższym światowym poziomie.’
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.