Portal playmobile.pl to pierwsza tak duża realizacja zespołu obsługowego K2 dla Play w tym roku, będąca wynikiem wygranego w styczniu 2009 r. konkursu na obsługę marki PLAY w obrębie kompleksowych działań interactive. Kontynuacja współpracy obejmuje stworzenie nowego portalu operatora oraz jego obsługę stałą, a także przygotowanie kreacji dla kampanii internetowych.
W ramach prac nad portalem przygotowano zupełnie nową, udoskonaloną architekturę, zakładającą całkowitą integrację sklepu internetowego (eShop) z portalem. Głównym założeniem, jakim kierowano się przy konstrukcji portalu jest harmonijne połączenie warstwy informacyjnej ze stroną wizerunkową.
Nowa odsłona portalu to konkrety + emocje – chcieliśmy dać klientowi nie tylko dobrze przygotowany portal operatorski z racjonalnym uzasadnieniem dlaczego warto wybrać Play, ale też pokazać że marka Play jest fajna i można ją lubić – i to się udało – powiedział Stefan Nowak, Portals Director Play.
Część informacyjna zawiera pełne i wyczerpujące informacje dotyczące oferty operatora. Użytkownik
w prosty i intuicyjny sposób może dobrać odpowiednią dla siebie ofertę, telefon, może też porównać wybraną ofertę z innymi, oraz zawsze dokonać zakupu.
W całym portalu przy wyborze oferty obecny jest host – przewodnik, który w każdym momencie może przenieść niezdecydowanego użytkownika do innej, interaktywnej części portalu, gdzie krok po kroku prowadzi go przez szczegóły oferty, prezentując jej najciekawsze aspekty. Host w zabawny, a przede wszystkim interaktywny sposób pomaga dobrać ofertę, telefon, pokazuje jak łatwo można przenieść numer do Play, oraz tłumaczy jakie są korzyści z posiadania telefonu w Play.
Materiały video zostały stworzone w procesie postprodukcji, ponad 80 ujęć nagranych kamerą 4k Red One, w rekordowym czasie 2 tygodni – niczym film pełnometrażowy. W ich obróbce wykorzystano oprogramowanie Adobe After Effect oraz Eyeon Fusion, w tworzeniu animacji 3D wykorzystano natomiast Autodesk Softimage. Poprawne wyświetlanie animacji na stronie gwarantuje doskonała infrastruktura serwerowa w skład której wchodzi Flash Media Interactive Serwer 3.5. – komentuje Magdalena Zawada, Account Director K2 Internet SA.
Współpraca K2 Internet z Play trwa już ponad dwa lata. Od momentu oficjalnego launchu operatora na polskim rynku K2 przygotowała dla Play dwie odsłony portalu konsumenckiego, część korporacyjną, portal biznesowy – Play dla Firm, kilka miniserwisów promocyjnych, tutoriale do telefonów, oraz graficzną oprawę platformy do sprzedaży kontentu – Playnet. Ponadto K2 Internet prowadzi stałą obsługę portalu marki Play.
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.