Portal playmobile.pl to pierwsza tak duża realizacja zespołu obsługowego K2 dla Play w tym roku, będąca wynikiem wygranego w styczniu 2009 r. konkursu na obsługę marki PLAY w obrębie kompleksowych działań interactive. Kontynuacja współpracy obejmuje stworzenie nowego portalu operatora oraz jego obsługę stałą, a także przygotowanie kreacji dla kampanii internetowych.
W ramach prac nad portalem przygotowano zupełnie nową, udoskonaloną architekturę, zakładającą całkowitą integrację sklepu internetowego (eShop) z portalem. Głównym założeniem, jakim kierowano się przy konstrukcji portalu jest harmonijne połączenie warstwy informacyjnej ze stroną wizerunkową.
Nowa odsłona portalu to konkrety + emocje – chcieliśmy dać klientowi nie tylko dobrze przygotowany portal operatorski z racjonalnym uzasadnieniem dlaczego warto wybrać Play, ale też pokazać że marka Play jest fajna i można ją lubić – i to się udało – powiedział Stefan Nowak, Portals Director Play.
Część informacyjna zawiera pełne i wyczerpujące informacje dotyczące oferty operatora. Użytkownik
w prosty i intuicyjny sposób może dobrać odpowiednią dla siebie ofertę, telefon, może też porównać wybraną ofertę z innymi, oraz zawsze dokonać zakupu.
W całym portalu przy wyborze oferty obecny jest host – przewodnik, który w każdym momencie może przenieść niezdecydowanego użytkownika do innej, interaktywnej części portalu, gdzie krok po kroku prowadzi go przez szczegóły oferty, prezentując jej najciekawsze aspekty. Host w zabawny, a przede wszystkim interaktywny sposób pomaga dobrać ofertę, telefon, pokazuje jak łatwo można przenieść numer do Play, oraz tłumaczy jakie są korzyści z posiadania telefonu w Play.
Materiały video zostały stworzone w procesie postprodukcji, ponad 80 ujęć nagranych kamerą 4k Red One, w rekordowym czasie 2 tygodni – niczym film pełnometrażowy. W ich obróbce wykorzystano oprogramowanie Adobe After Effect oraz Eyeon Fusion, w tworzeniu animacji 3D wykorzystano natomiast Autodesk Softimage. Poprawne wyświetlanie animacji na stronie gwarantuje doskonała infrastruktura serwerowa w skład której wchodzi Flash Media Interactive Serwer 3.5. – komentuje Magdalena Zawada, Account Director K2 Internet SA.
Współpraca K2 Internet z Play trwa już ponad dwa lata. Od momentu oficjalnego launchu operatora na polskim rynku K2 przygotowała dla Play dwie odsłony portalu konsumenckiego, część korporacyjną, portal biznesowy – Play dla Firm, kilka miniserwisów promocyjnych, tutoriale do telefonów, oraz graficzną oprawę platformy do sprzedaży kontentu – Playnet. Ponadto K2 Internet prowadzi stałą obsługę portalu marki Play.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.