Serwis Avon http://www.worldofavon.com/ jest jednym z głównych elementów kampanii „Sięgnij Gwiazd”. To internetowa gra połączona z konkursem, która pozwala obcować z produktami, filozofią pielęgnacji AVON. Stronę przygotowano w wersjach dla 13 rynków (poza Polską między innymi dla Rosji, Bułgarii, Estonii i Kazachstanu).
Serwis www.worldofavon.com to 5 magicznych swiatów, które odpowiadają różnym segmentom produktów pielęgnacyjnych Avon. W każdym z nich na Internautę czeka zadanie do wykonania. Zrealizowanie wszystkich zadań pozwala na umieszczenie gwiazdy na niebie Avon. Wszyscy Ci uczestnicy zabawy, którzy do 2 listopada umieszczą swoją gwiazdę na niebie i odpowiedzą na pytanie finałowe, mają szansę wygraćwyjazd do SPA. Ponadto każdego tygodnia do wygrania są zestawy kosmetyków Avon.
Motywem przewodnim stała się parafraza podróży Alicji, która znalazła się w zaczarowanym świecie po drugiej stronie lustra. Ten świat to, w tym przypadku, kraina Avon, której struktura i kolorystyka zbudowana jest z kosmetyków jakie kobiety trzymają na toaletkach i w kosmetyczkach. Bajkowy świat, trochę senny, surrealistyczny, zainspirowany idealnym makijażem. Konwencja plastyczna – rysunek i animacja – są wynikiem procesu. Początkowo myśleliśmy o świecie realistycznym, składającym się z prawdziwych packshotów kosmetyków. Ale podczas rysowania storyboardów, zorientowaliśmy się, że autorka rysunków stworzyła nową jakość, dużo ciekawszą, atrakcyjniejszą i bardziej tajemniczą. Zdecydowaliśmy się taki plastyczny, wymarzony świat ożywić. – mówi Monika Donner-Trelińska, Creative Director K2.
W każdym ze światów interakcja polega na zabawie. W czterech z nich Internauta może zagrać w gry zręcznościowe: uczesać Hairmonę, zrobić bezbłędnie pełen makijaż oczu, położyć maseczkę na twarz, czy też uwolnić diament. W piątym świecie – niespodzianka – należy wpisać w formularzu hasło ukryte w filmie umieszczonym w serwisie YouTube http://www.youtube.com/watch?v=QEERWL2_2OE. Akcja „Sięgnij Gwiazd” jest również aktywnie wspierana w popularnych serwisach społecznościowych: Facebook http://www.facebook.com/WorldOfAvon i Twitter http://www.twitter.com/world_of_avon.
Podczas pracy nad koncepcja mocno przyglądaliśmy się grupie docelowej i miejscom w sieci, w których jest ona aktywna. Ponieważ jednym z założeń wstępnych było opracowanie koncepcji adaptowalnej w wielu krajach, musieliśmy pójść na kompromis i dobrać miejsca uniwersalne. Stąd wybór padł na Twittera, YT i Facebooka – to platformy, na których wierne użytkowniczki kosmetyków Avon, jak i sama marka, są od dawna silnie obecne. – mówi Arkadiusz Szulczyński, Innovation Director K2.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.