W ramach obsługi Coca-Cola Poland Services, K2 przygotowała nową odsłonę witryny www.burn.pl. Całość oparta jest o zabawę skojarzeniem z tajemniczą przypadłością – NRUB – Nagłą Reakcją Uśpienia Bezwarunkowego, czerpiącą swoją nazwę z odwrócenia słowa BURN.
Akcja serwisu rozgrywa się wokół objawów NRUB. Scenki video zawarte w witrynie w przerysowany sposób wizualizują niektóre sytuacje, gdy dopada nas nagła reakcja zasypiania bezwarunkowego – gdy jesteśmy zmęczeni po ciężkim dniu w pracy, zawieszamy się w trakcie nauki, dopada nas apatia, czy też “zasypiamy” w najmniej odpowiednich momentach. Na stronie pokazanych jest tylko kilkanaście takich przypadków, jak wiadomo w życiu jest ich o wiele więcej. Istnieje tylko jedno antidotum na NRUB, aby je odkryć warto wykonać test dostępny na stronie.
– Koncepcja przypadłości NRUB w pewien sposób z góry narzuciła nam operowanie wyłącznie symbolami. Cieszyliśmy się wręcz, że nie będziemy używać “gadających głów”. Ponieważ odbiorcami produktu są młodzi, dynamiczni ludzie, mogliśmy sobie pozwolić na dużą dawkę humoru i pokazywania abstrakcyjnych, nierealnych wręcz scen. W ciągu 4 dni zdjęciowych odwiedziliśmy różne lokalizacje: zajezdnię tramwajową, bibliotekę, sale laboratorium, biurowiec czy mieszkanie. Żeby uatrakcyjnić projekt, do zdjęć wykorzystaliśmy kamerę Red One umieszczoną na kranie filmowym. – wyjaśnia Arkadiusz Szulczyński, Innovation Director K2.
Współpraca pomiędzy K2 Internet S.A. a Coca-Cola Poland Services trwa od 2003 r. W tym czasie w ramach współpracy zrealizowano kilkanaście serwisów wizerunkowych (m.in. Alubutla, Magia Świąt, Coke Live Fresh Noise), wiele serwisów promocji konsumenckich (np. World Cup ‘06, CLMF ‘07, Złam Kod Zero ‘08) oraz platformę Coke.pl – wielopłaszczyznowy projekt skierowany do młodszych konsumentów. W styczniu 2009 r. Coca-Cola uruchomiła największy w Polsce program lojalnościowy sektora FMCG – Zapunktowani.pl, za którego realizację i rozwój odpowiada K2. Obecnie K2 Internet S.A. kompleksowo obsługuje prawie wszystkie marki, w tym m.in. Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Sprite, Fanta, Burn, Powerade, Kropla Beskidu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.