W Internecie pojawiła się strona www.dlanatury.pl, stworzona przez K2 na potrzeby kampanii proekologicznej prowadzonej przez markę IKEA w Polsce.
Jak ważna jest ochrona środowiska naturalnego, dlaczego IKEA wycofuje ze wszystkich swoich polskich sklepów bezpłatne jednorazowe torby foliowe – te i wiele innych ciekawych informacji internauta może znaleźć na nowej stronie www.dlanatury.pl , stworzonej przez zespół K2 na potrzeby promocji kampanii proekologicznej rozpoczętej przez firmę IKEA w Polsce.
Serwis WWW skierowany jest zarówno do dorosłych jak i dzieci, dlatego też zastosowano konwencję rysunkową, która sprawia, że strona jest zabawna i przyjemna w odbiorze. Informacje dotyczące ekologii oraz samej kampanii proekologicznej IKEA serwowane są w przystępny i atrakcyjny sposób przeplatając się z zabawnymi animacjami i grami. Ma to zachęcić użytkownika do dokładnego zapoznania się z treściami zawartymi na stronie.
„Chcieliśmy w łatwy i przyjemny sposób poinformować Internetów o pionierskiej akcji IKEA, a jednocześnie zwrócić uwagę każdego odwiedzającego na to jak ważna jest ochrona środowiska naturalnego. Mamy nadzieję, że udało nam się to osiągnąć.” – Sylwia Szczerbetka, Account Executive w K2 Internet S.A.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.