Kalendarz Pirelli w portalu Gazeta.pl

Opublikowano: 5 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W dzień polskiej premiery ekskluzywnego Kalendarza Pirelli na portalu Gazeta.pl został uruchomiony jedyny oficjalny w polskim internecie serwis z galerią zdjęć pięknych kobiet z edycji kalendarza 2004.

Autorem zdjęć w Kalendarzu Pirelli 2004 jest Nick Knight, światowej sławy brytyjski fotograf. Podobnie, jak w przypadku poprzednich edycji stworzonych przez Mario Testino (2001), Petera Lindbergha (2002) oraz Bruce’a Webera (2003), Nick Knight wtopił swoje modelki w wyjątkowo zjawiskową atmosferę i fantastyczny, bezwzględnie kobiecy klimat. Jego zdjęcia są zrodzone z nierozerwalnego związku pomiędzy fotografią tradycyjną a cyfrową.

Kalendarz Pirelli w portalu Gazeta.pl 1W poszukiwaniu inspiracji do Kalendarza Pirelli 2004, Nick Knight skontaktował się z wybitnymi kobietami ze świata mody, rozrywki, literatury oraz sztuki współczesnej. Każde zdjęcie jest inne, niepowtarzalne. Na fotografiach wypełniających kalendarz 2004 oraz na stronach serwisu Pirelli w portalu Gazeta.pl można zobaczyć Björk, Catherine Deneuve, Tracey Emin, Marianne Faithful, Heidi Fleiss, Emme Forrest, Courtney Love, Stelle McCartney, Catherine Millet, Aimee Mullins, Isabelle Rossellini, Emmanuelle Seigner, Liv Tyler.

Tylko w serwisie Pirelli w portalu Gazeta.pl oprócz fotografii z kalendarza 2004 znajdują się także galerie zdjęć i opisy ponad 30 poprzednich jego edycji.

Kalendarz Pirelli jest bardzo elitarny. Nie można go nigdzie kupić. Co roku 40 tys. numerowanych egzemplarzy jest rozdawanych wśród znanych osobistości na całym świecie. W Polsce kalendarz otrzymało 200 osób, w tym prezydentowa Jolanta Kwaśniewska.

Portal Gazeta.pl w dniach 2-10 stycznia 2004 w budynku Agory, przy ul. Czerskiej 8/10, zorganizuje jedyną w Warszawie wystawę zdjęć z kalendarza Pirelli 2004.

http://www.gazeta.pl/pirelli

Sylwester KozakKalendarz Pirelli w portalu Gazeta.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.