W dzień polskiej premiery ekskluzywnego Kalendarza Pirelli na portalu Gazeta.pl został uruchomiony jedyny oficjalny w polskim internecie serwis z galerią zdjęć pięknych kobiet z edycji kalendarza 2004.
Autorem zdjęć w Kalendarzu Pirelli 2004 jest Nick Knight, światowej sławy brytyjski fotograf. Podobnie, jak w przypadku poprzednich edycji stworzonych przez Mario Testino (2001), Petera Lindbergha (2002) oraz Bruce’a Webera (2003), Nick Knight wtopił swoje modelki w wyjątkowo zjawiskową atmosferę i fantastyczny, bezwzględnie kobiecy klimat. Jego zdjęcia są zrodzone z nierozerwalnego związku pomiędzy fotografią tradycyjną a cyfrową.
W poszukiwaniu inspiracji do Kalendarza Pirelli 2004, Nick Knight skontaktował się z wybitnymi kobietami ze świata mody, rozrywki, literatury oraz sztuki współczesnej. Każde zdjęcie jest inne, niepowtarzalne. Na fotografiach wypełniających kalendarz 2004 oraz na stronach serwisu Pirelli w portalu Gazeta.pl można zobaczyć Björk, Catherine Deneuve, Tracey Emin, Marianne Faithful, Heidi Fleiss, Emme Forrest, Courtney Love, Stelle McCartney, Catherine Millet, Aimee Mullins, Isabelle Rossellini, Emmanuelle Seigner, Liv Tyler.
Tylko w serwisie Pirelli w portalu Gazeta.pl oprócz fotografii z kalendarza 2004 znajdują się także galerie zdjęć i opisy ponad 30 poprzednich jego edycji.
Kalendarz Pirelli jest bardzo elitarny. Nie można go nigdzie kupić. Co roku 40 tys. numerowanych egzemplarzy jest rozdawanych wśród znanych osobistości na całym świecie. W Polsce kalendarz otrzymało 200 osób, w tym prezydentowa Jolanta Kwaśniewska.
Portal Gazeta.pl w dniach 2-10 stycznia 2004 w budynku Agory, przy ul. Czerskiej 8/10, zorganizuje jedyną w Warszawie wystawę zdjęć z kalendarza Pirelli 2004.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.