Kamikaze tworzy wirtualny świat marki Łowicz

Właśnie zakończył się proces budowy wirtualnego świata marki ŁOWICZ, należącej do firmy Agros Nova. Nową odsłonę serwisu www.mojlowicz.pl prezentującą wszystkie linie produktowe marki stworzyła Agencja Interaktywna Kamikaze.

Zależało nam przede wszystkim na tym, aby serwis wzmacniał wizerunek marki i istotnie wyróżniał Łowicz wśród marek konkurencyjnych obecnych w sieci, lecz również, aby oferował użytkownikom pełną informację o naszych produktach zaprezentowaną w atrakcyjny i czytelny sposób. – mówi Arkadiusz Słota, brand manager ds. marketingu interaktywnego w Agros Nova.

Pomysł strony internetowej oparto na wizualizacji różnorodnych możliwości zastosowania produktów przy pomocy zdjęć prezentujących kolejne kroki przygotowania posiłków. Każdemu produktowi towarzyszy inna historia i sekwencja zdjęć, które tworzą wyczerpującą informację o konkretnym produkcie. Dodatkowo stronę wzbogacono o efekty dźwiękowe stanowiące element dopełniający i wzmacniający wrażenie obecności użytkownika w kuchennym wnętrzu.

Użytkownicy mogą ponadto znaleźć na stronie praktyczne treści edukacyjne w zakresie przepisów kulinarnych, porad oraz ciekawostek.

Stanęliśmy przed wyzwaniem spójnego i atrakcyjnego zaprezentowania w jednym serwisie bardzo szerokiej i różnorodnej gamy produktów od dżemów, konfitur, przez dania i sosy gotowe, owoce w puszce, syropy, dania mrożone po koncentraty pomidorowe. Jednocześnie istotne było dla nas przekazanie ciepłego i rodzinnego charakteru marki. Dlatego właśnie postanowiliśmy pokazać produkty w naturalnym otoczeniu, jakim jest wnętrze kuchni i wzbogacić prezentację o walor emocjonalny związany z rodziną, razem przygotowującą i spożywającą domowy posiłek. – mówi  Małgorzata Bogacka, Senior Account Manager Kamikaze.

Agencja Kamikaze opracowała koncepcję, zrealizowała sesję fotograficzną, stworzyła grafikę i przygotowała serwis.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top