Kampania Gillete Mach3Turbo online

Opublikowano: 26 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Rozpoczęła się promocja Gillette „wygraj 100% ostrej jazdy na torze testowym Porsche w Niemczech”. Akcja wspierana jest przez kampanie promującą nowy wariant Mach3Turbo – Champion. Kampania jest prowadzona na rynkach polskim, czeskim, węgierskim i słowackim.

Celem kampanii jest poinformowanie grupy docelowej o promocji związanej z produktami Gillette. Kampania prowadzona jest w telewizji. Emisja spotów przewidziana jest w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TV4 oraz Discovery.

Dodatkowym wsparciem prowadzonych działań jest kampania w internecie mająca na celu zachęcenie internautów do odwiedzenia serwisu gillette-champion.pl gdzie mogą zapoznać się ze szczegółami promocji. Kampania wykorzystuje takie narzędzia jak sponsoring, pop-undery emitowane na najpopularniejszych witrynach odwiedzanych przez grupę docelową oraz e-mailing.

Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujacy się komunikacja one-to-one – mOne.

http://www.gillette-champion.pl

Sylwester KozakKampania Gillete Mach3Turbo online

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.