Pod hasłem „Odmarżacz walutowy” wystartowała kampania reklamowa promującą innowacyjną usługę Alior Banku – Autodealing dla firm. Klienci mogą skorzystać z unikalnej oferty zakupu i sprzedaży walut bez marży banku o ile zadeklarują, że w ciągu 6 miesięcy przeniosą 75% swoich obrotów gospodarczych do Alior Banku.
Autodealing oferowany przez Alior Bank umożliwia wszystkim Klientom Biznesowym banku, przewalutowania na korzystnych warunkach. Klienci, którzy zadeklarują, że w ciągu 6 miesięcy przeniosą do Alior Banku 75% swoich obrotów gospodarczych, będą mogli dokonywać kupna i sprzedaży walut bez marży. Alior Bank oferuje firmom atrakcyjne kursy walut niezależnie od kwoty transakcji. Klient zawsze może liczyć na kursy i stawki oparte na cenach transakcji zawieranych między bankami, przez co firma może oszczędzić na marżach.
Klienci korzystający z Autodealingu mogą ulokować środki finansowe na dogodny dla siebie okres i to po stawkach opartych na kwotowaniach lokat na rynku międzybankowym, czyli preferencyjnych względem standardowych lokat. Ponadto Autodealing umożliwia dokonywanie transakcji forward. Usługa Autodealingu jest zintegrowana z Systemem Bankowości Internetowej Alior Banku jest, co zapewnia logowanie z użyciem tego samego hasła, a także gwarantuje bezpieczeństwo.
Kampania reklamowa pod hasłem „Odmarżacz walutowy dla firm” potrwa do końca kwietnia 2009 roku. Medium wiodącym będzie prasa, wsparta działaniami w Internecie oraz taktyczną kampanią radiową. W prasie ogłoszenia ukażą się m.in. w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Dzienniku, Pulsie Biznesu oraz w wybranych tygodnikach i miesięcznikach. W ramach kampanii radiowej spoty reklamowe zostaną wyemitowane w wybranych stacjach radiowych.
Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MAXUS z grupy Guideline. Kampanię reklamową przygotowała Agencja reklamowa PZL.
Szczegółowe informacje na temat Autodealingu można uzyskać, odwiedzając oddział banku, dzwoniąc na Infolinię pod numer 19 502 (z Polski i z telefonu komórkowego) lub odwiedzając stronę internetową
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.