Kampania reklamowa FAKTU

FAKT rozpoczął nową kampanię skierowaną do klientów reklamowych, której Hasło brzmi: „Nie uprzedzaj się. Oceń sam”.
Kampania ma charakter wizerunkowy, ma podkreślić informacyjną i opiniotwórczą rolę gazety. Pojawiają się w niej wypowiedzi znanych dziennikarzy i publicystów publikowane na łamach FAKTU, między innymi: wypowiedź Tomasza Lisa: „FAKT oddaje głos wszystkim stronom sporu” czy Doroty Gawryluk: „W FAKCIE pojawiają się ciekawe pióra i osobowości”.

Kampania reklamowa FAKTU 1

Kampania będzie miała miejsce w prasie branżowej oraz w internecie, obejmie również działania BTL. Autorem kampanii jest dział marketingu prasy codziennej wydawnictwa.

Jednocześnie, dla podkreślenia sukcesu sprzedażowego FAKTU w regionach, w lokalnych wydaniach FAKTU prowadzona będzie kampania promocyjna pod hasłami: „FAKT Górą!” i „Liczy się FAKT”.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top